تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر : 29986

خیلی‌ها دوست دارند جودوی ایران سَرخورده باشد

خیلی‌ها دوست دارند جودوی ایران سَرخورده باشد

 آرش میراسماعیلی، امروز سه‌شنبه، ۱۶ اسفندماه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان اصفهان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از اهالی این ورزش در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز یک مجمع همدل، متحد، یکپارچه و یک خانواده واحد را در استان اصفهان شاهد بودیم و این

 آرش میراسماعیلی، امروز سه‌شنبه، ۱۶ اسفندماه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان اصفهان که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و جمعی از اهالی این ورزش در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز یک مجمع همدل، متحد، یکپارچه و یک خانواده واحد را در استان اصفهان شاهد بودیم و این وحدت و یکپارچگی در هیئت جودو اصفهان قابل تحسین است. به خود می‌بالم که هیئت‌های ورزشی جودو در سطح استان‌ها بدون حاشیه در راستای اهداف مدنظر گام برمی‌دارند و مجامع انتخاباتی آن‌ها بدون مسئله و حاشیه‌ای در حال برگزاری است. این مهم جای تشکر از خانواده بزرگ جودو کشور دارد.
وی ضمن تبریک به حمیدرضا عصارزادگان برای انتخاب مجدد در کرسی ریاست هیئت جودو استان اصفهان، افزود: تشکر ویژه‌ای از وی و تیم کاریش دارم که طی چهار سال اخیر که بسیار سخت بود به خوبی توانست آن اتحاد و همدلی را در بین جامعه جودو استان اصفهان فراهم کند.
میراسماعیلی با بیان اینکه نزدیک به چهار سال در راس فدراسیون جودو ایران، تلاش‌های شبانه‌روزی با دیگر همکارانم برای توسعه این رشته انجام دادیم، یادآور شد: متاسفانه جامعه بزرگ جودو ایران مورد ظلم و ناعادلانه‌ترین تصمیمات و آراء قرار گرفت و خیلی‌ها دوست داشتند جودوی ایران را سرخورده ببینند و آن را منزوی کنند، اما به لطف خدا ما پرچم دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را در دست گرفتیم که این مهم برای من ارزشمند است.
رئیس فدراسیون جودو همچنین ادامه داد: با کمک و تلاش همه مسئولین جودو در سطح کشور، ما یک خانواده ۶۰ هزار نفری جودو را تحویل گرفتیم و امروز در روزهای پایانی چهارساله ریاستم در راس فدراسیون یک خانواده ۱۱۰ هزار نفری داریم. ۱۲ خانه جودو در سطح کشور با بودجه ۴ میلیارد تومانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید. فاز نخست بزرگترین آکادمی جودو ایران نیز به دست مقام عالی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.
او در پایان تصریح کرد: در طول این چهار سال با کشورهای همسایه تفاهمنامه‌ همکاری امضاء کردیم و این تفاهمنامه‌ها باعث شد که در کمپ‌ها و مسابقات آن‌ها حضور پیدا کنیم و به نوعی سعی بر این داشتیم که ورزشکاران ایرانی را در کوران رقابت‌ها قرار دهیم. گلِ کار اینجا بود که جودوکاران ایرانی در مسابقات کشورهای اسلامی حضور یافتند و در یک جنگ نابرابر، تیم ایران توانست در قونیه مدال برنز را از آن خود کند که برای ما ارزشمند و قابل احترام است.
انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.