تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 34977

تیم ملی بسکتبال راهی ترکیه شد/ «مانیسا» میزبان شاگردان دمیر

تیم ملی بسکتبال راهی ترکیه شد/ «مانیسا» میزبان شاگردان دمیر

به گارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران برای پیگیری اردوهای خارج از کشور خود در مسیر آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۲۳، ساعت ۱۰ شنبه شب، ۲۴ تیر ۱۴۰۲ تهران را به مقصد استانبول ترک کرد. ملی‌پوشان ایران این اردوی تقریبا یک هفته‌ای را در شهر «مانیسا» که نزدیک ازمیر است پشت سر خواهند گذاشت

به گارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران برای پیگیری اردوهای خارج از کشور خود در مسیر آماده سازی برای جام جهانی ۲۰۲۳، ساعت ۱۰ شنبه شب، ۲۴ تیر ۱۴۰۲ تهران را به مقصد استانبول ترک کرد.
ملی‌پوشان ایران این اردوی تقریبا یک هفته‌ای را در شهر «مانیسا» که نزدیک ازمیر است پشت سر خواهند گذاشت و سپس یک بازی تدارکاتی را با تیم ملی ترکیه برگزار می‌کنند.
هدایت تیم ملی ترکیه بر عهده «ارگین آتامان» است که دوستی نزدیکی با «هاکان دمیر»، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی ایران دارد. این اردو نیز با هماهنگی‌های «دمیر» برای تیم ملی ایران فراهم شد.

بیشتر بخوانید:                          مسیر تیم ملی بسکتبال تا جام جهانی/ سفر به ۵ کشور

تیم ملی ترکیه با وجود اینکه از صعود به جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ باز ماند، در حال حاضر اردوهای خود را برای شرکت در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پیگیری می‌کند.
از اصلی‌ترین غایبین ایران در این اردو می‌توان حامد حدادی، اسطوره و کاپیتان تیم ملی را نام برد که به دلیل پشت سر گذاشتن دوران بعد از مصدومیت و انجام دادن جلسات فیزیوتراپی، در تهران ماندنی شد.
شاگردان هاکان دمیر پس از این اردو عازم لبنان خواهند شد تا دو بازی تدارکاتی را هم با تیم ملی این کشور برگزار کنند.
بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۳ در گروه G رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، برزیل و ساحل‌عاج همگروه است که باید در جاکارتای اندوزی به مصاف رقبای خود برود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.