تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر : 24302

تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در آمریکا

تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در آمریکا

به گزارش ایسنا، مردی مسلح روز گذشته (دوشنبه) کمی بعد از ساعت ۰۹:۰۰ صبح به وقت محلی وارد دبیرستان مرکزی هنرهای تجسمی و نمایشی شد. با این حال درهای ساختمان این مدرسه قفل بوده و مشخص نیست مظنون این حادثه چگونه وارد آن شده است. شاهدان عینی این حادثه می گویند که پس از گیر

به گزارش ایسنا، مردی مسلح روز گذشته (دوشنبه) کمی بعد از ساعت ۰۹:۰۰ صبح به وقت محلی وارد دبیرستان مرکزی هنرهای تجسمی و نمایشی شد. با این حال درهای ساختمان این مدرسه قفل بوده و مشخص نیست مظنون این حادثه چگونه وارد آن شده است.
شاهدان عینی این حادثه می گویند که پس از گیر کردن سلاح فرد مسلح، وی دیگر نتوانست تیراندازی کند و اسلحه او از کار افتاده است. همچنین مسوولان این مدرسه اعلام کرده اند که مقامات پلیس به سرعت در مدرسه حاضر شدند و فرد مسلح نیز که ۱۹ سال سن داشته و دانش آموز سابق این مدرسه بوده در پی وقوع درگیری با پلیس جان خود را از دست داده است.
تاکنون انگیزه وی از حمله به مدرسه ای که حدود ۴۰۰ دانش آموز دارد، مشخص نشده است.
بر اساس گزارش مقامات پلیس، یک دختر نوجوان در داخل مدرسه جان خود را از دست داده و یک زن نیز در بیمارستان جان باخته است. همچنین هفت مصدوم این حادثه – سه دختر و چهار پسر – جراحات شدیدی ناشی از این حادثه ندارند.
یکی از مقامات پلیس ایالتی در این باره گفت: این یک روز دلخراش برای همه بوده است. تحقیقات برای بررسی جزئیات این حادثه آغاز شده و ماموران اف بی آی نیز به تحقیقات در این زمینه کمک می کنند.
فرد مسلح سال گذشته از این مدرسه فارغ التحصیل شده بوده و سابقه رفتار مجرمانه نیز نداشته است.
به گزارش شبکه خبری بی بی سی، “تیشاورا جونز”، شهردار سنت لوئیس، در یک کنفرانس خبری پس از تیراندازی گفت: کودکان ما نباید این حوادث را تجربه کنند.
تیراندازی های دسته جمعی به عنوان حوادثی تعریف می شوند که در آن چهار نفر یا بیشتر مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرند و حوادثی از این دست به ویژه از آغاز سال جدید میلادی (۲۰۲۲) تاکنون در ایالات مختلف آمریکا شدت گرفته و به بحرانی حتی جدی‌تر از قبل تبدیل شده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.