تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر : 33418

توقیف ۷ شوتی در شوش/ کشف محموله‌های میلیاردی قاچاق از پارکینگ عمومی

توقیف ۷ شوتی در شوش/ کشف محموله‌های میلیاردی قاچاق از پارکینگ عمومی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی روز گذشته عملیات پلیسی در این زمینه از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی  تهران  اجرایی شد. در همین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با ادامه یافتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و پیگیری مطالبات شهروندان در برخورد با خودروهای شوتی روز گذشته عملیات پلیسی در این زمینه از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی  تهران  اجرایی شد. در همین راستا و در اجرای گشت‌زنی‌های انتظامی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق شدند، دو دستگاه خودروی سواری را هنگام ورود به پارکینگ عمومی طبقاتی در محدوده خیابان شوش تهرانشناسایی و متوقف کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه خودروهای مذکور حامل بار قاچاق بود، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها مقادیر قابل توجهی لوازم برقی آشپرخانه خارجی و قاچاق را کشف و ضبط کردند. همچنین رانندگان این خودروها نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.
بهرامی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی،   ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ پنج دستگاه خودروی شوتی دیگر  را که در پارکینگ عمومی در حال تخلیه کالای قاچاق بودند شناسایی و توقیف کردند.
وی با بیان اینکه در این عملیات مجموعا هفت دستگاه خودروی سواری شوتی توقیف شد، گفت: همچنین مجموعا  ۵۹۲ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، یک هزار و ۸۰۵  عدد فلاکس، ۹۵ عدد ساعت رومیزی کوچک، ۱۵ عدد اسپیکر، ۱۳۰ عدد ساعت مچی، ۶۶ عدد سینی نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد. کارشناسان ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده را بالغ بر  ۵۲  میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره دستگیرشدگان در این طرح نیز گفت:‌در مجموع این ماموریت‌ها ۹  نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند. این افراد در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ادامه روند رسیدگی به جرم به دستگاه قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.