تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 39695

توضیحات قنبرزاده درباره جریمه‌های سپاهان و پرسپولیس

توضیحات قنبرزاده درباره جریمه‌های سپاهان و پرسپولیس

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: مجمع هیات فوتبال استان تهران در حال برگزاری است و ان‌شاءالله هر فردی منتخب مجمع شد، هم فدراسیون و هم اهالی فوتبال او در مدیریت فوتبال تهران که خیلی مهم است، کمک کنند. وی درباره حمایت سازمان

به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده، نایب رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات هیات فوتبال استان تهران اظهار کرد: مجمع هیات فوتبال استان تهران در حال برگزاری است و ان‌شاءالله هر فردی منتخب مجمع شد، هم فدراسیون و هم اهالی فوتبال او در مدیریت فوتبال تهران که خیلی مهم است، کمک کنند.
وی درباره حمایت سازمان لیگ از هیات فوتبال تهران در خصوص مسائلی مانند زمین تمرین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مسائل دیگر اذعان کرد: رییس جدید ابتدا باید انتخاب شود و سپس در این خصوص تصمیم گرفته شود. البته این را بدانید که سازمان لیگ فقط مسئول برگزاری مسابقات است و در خصوص زمین و مسائل تاسیساتی اختیار و وظیفه‌ای ندارد. این سخت‌افزار ربطی به سازمان لیگ ندارد.
قنبرزاده درباره جریمه ۵۰ میلیاردی دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس و اینکه قرار است کجا هزینه شود؟ بیان کرد: این آرا ابتدا باید به استیناف بروند و هر موقع تصویب شوند، در خصوص آنها تصمیم گرفته می‌شود. در شأن مقامات قضایی نیست که افرادی در این خصوص از این جملات استفاده کنند. ارکان قضایی فدراسیون فوتبال کاملا مستقل هستند و همانطور که شاهد بودید، به صورت مستقل آرایی را صادر کردند که از آنها تشکر می‌کنیم.
او درباره قرارداد دابو و آل‌کثیر با سپاهان و همچنین قرارداد منتشر شده بازیکنان استقلال توضیح داد: از باشگاه سپاهان بابت اصلاح قرارداد این دو بازیکن طبق آیین نامه سازمان لیگ تشکر کردیم. در قرارداد آل‌کثیر، سال دوم قرارداد این بازیکن اصلاح شد که بحث کارگزار بود و آن حذف شد. در خصوص بازیکن خارجی هم این اتفاق افتاد. سقف بودجه سال اول آنها نبود و سال دوم آنها بود و کمیته انضباطی رای را صادر کرده بود. سپاهان از کارگروه شکایت کرده بود زیرا می‌گفتند قرارداد سال اول رعایت شده و کمیته انضباطی دستور داده بود که در صورت اصلاح، قرارداد این بازیکنان ثبت شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.