تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 18308

توصیه‌هایی به شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

توصیه‌هایی به شرکت کنندگان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش ایسنا، دکتر صالح طبری به بیان توصیه‌هایی خطاب به شرکت کنندگان مراسم ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: برای اولین بار بعد از دو سال اخیر پاندمی کووید ۱۹،  اولین سالگردی است که مقام معظم رهبری برای مراسم تشریف آورده اند. تمهیدات ویژه بوده است و تمام ارگان هایی که در

به گزارش ایسنا، دکتر صالح طبری به بیان توصیه‌هایی خطاب به شرکت کنندگان مراسم ارتحال امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: برای اولین بار بعد از دو سال اخیر پاندمی کووید ۱۹،  اولین سالگردی است که مقام معظم رهبری برای مراسم تشریف آورده اند. تمهیدات ویژه بوده است و تمام ارگان هایی که در دو حوزه بهداشت و درمان درگیر بوده‌اند، تمام توان خود را برای اجرای هرچه بهتر این مراسم قرار داده‌اند تا مراسم با رعایت پروتکل‌ها، موازین و مقررات بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری کرونا با شکوه و  عظمت برگزار شود.

به گفته وی، اورژانس تهران و وزارت بهداشت و درمان در این مراسم ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، چهار واحد بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه و هشت دستگاه اتوبوس آمبولانس استقرار پیدا کرده‌اند و نزدیک به ۵۰۰ پرسنل در این امر شرکت داشته‌اند تا بتوانند مراسم را به طور کامل پوشش دهند.

رییس اورژانس تهران با بیان اینکه ۵۵ دستگاه موتور آمبولانس نیز در این مراسم برای خدمات به زائران حضور دارند، از استقرار یک دستگاه اتوبوس دو طبقه خونگیری به منظور اهدای خون در این مراسم خبر داد و افزود: یک دستگاه اتوبوس دو طبقه خونگیری متعلق به سازمان انتقال خون نیز برای اولین بار در این مراسم مستقر است. استقبال مردم هم خیلی خوب بوده است و مردم برای اهدا خون در صف ایستاده‌اند.

صالح طبری با بیان اینکه تمام شرکت کنندگان این مراسم باید حتما یا سه دز واکسن کرونا را زده باشند و یا دو دز واکسن و یک pcr منفی  ۲۴ ساعت گذشته را از مبدا سفر داشته باشند، ادامه داد: حتما به تمام دوستان اعلام و خواهش کردیم که به ازای هر شش ساعت یک ماسک داشته باشند.

وی این را هم گفت که اورژانس و بهداشت و درمان تا آخرین نفری که از مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ترخیص شود و خلوت شدن مراسم در کنار زائران خواهد بود.

رییس اورژانس تهران در پایان سخنان خود خطاب به زائران توصیه کرد: خواهش می‌کنم در برگشت احتیاط و دقت کنند. جاده‌ها ممکن است شلوغ و ترافیک‌ها سنگین باشد بنابراین با احتیاط حرکت کنند همچنین چون هوا گرم است به حد کفایت مایعات بنوشند و با صحت و سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.