تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 35508

توزیع  ۳۰ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان در محرم و صفر/ فعالیت ۸۰۰۰ آشپزخانه بدین منظور

توزیع  ۳۰ میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان در محرم و صفر/ فعالیت ۸۰۰۰ آشپزخانه بدین منظور

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حبیب‌الاه آسوده در این باره افزود: از ابتدای ماه محرم حدود ۵.۵ میلیون پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی(ع) طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است. وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ میلیون وعده (پرس) غذای گرم میان خانواده‌های محروم توزیع شد، اضافه کرد:

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، حبیب‌الاه آسوده در این باره افزود: از ابتدای ماه محرم حدود ۵.۵ میلیون پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی(ع) طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۳ میلیون وعده (پرس) غذای گرم میان خانواده‌های محروم توزیع شد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به بیش از ۳۰ میلیون وعده غذا تا پایان ماه محرم و صفر برسد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در همین راستا سال گذشته ۶۵۰۰ آشپزخانه اقدام به طبخ غذا داشتند که این تعداد با همراهی مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی و گروه‌های مختلف مردمی امسال به ۸۰۰۰ آشپزخانه خواهد رسید.
آسوده با حضور در برنامه‌ای تلویزیونی، با اعلام روش‌های مشارکت‌های مردمی در طرح اطعام حسینی، تاکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری #۱۲* به صورت ملی و #۸۸۷۷* به صورت استانی ، کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.