تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
کد خبر : 10213

تمجید بازیکن ترنتینو از فولاد سیرجان

تمجید بازیکن ترنتینو از فولاد سیرجان

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۱ باشگاه‌های مردان جهان از ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه آغاز شده و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت. تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده و در گروه دوم با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا همگروه بود که از هر

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی ۲۰۲۱ باشگاه‌های مردان جهان از ۱۶ آذر با حضور ۶ تیم در دو گروه آغاز شده و تا ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت. تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کرده و در گروه دوم با تیم‌هایی از برزیل و ایتالیا همگروه بود که از هر دو تیم شکست خورد.

نماینده والیبال ایران امروز (پنج شنبه) از ساعت 3 بامداد به وقت تهران به مصاف ترنتینو نماینده ایتالیا رفت و بانتیجه 3 بر صفر شکست خورد. این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 به سود حریف نماینده ایران به پایان رسید. 

در پایان این بازی اسفندیار با کسب 10 امتیاز بهترین بازیکن فولاد شناخته شد. لاویا که برای ترنتینو بازی می کند با کسب 16 امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت.

به این ترتیب صعود تیم‌های سادا کروزیرو (برزیل) و ترنتینو (ایتالیا) به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قطعی شد و دو تیم فردا (جمعه) برای تعیین صدرنشین گروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نماینده ایران نیز با قرار گرفتن در رده سوم گروه، از صعود به مرحله دوم رقابت‌ها بازماند.

مارکو پودراسکانین بازیکن میانی ترنتینو پس از این پیروزی گفت: فولاد سیرجان قهرمان آسیا هست و تیم واقعاً خوبی دارد. اولین مسابقه در هر تورنمنتی همیشه سخت است، اما من فکر می‌کردم که در بیشتر بخش‌های بازی خوب عمل کردیم. شاید سرویس های ما می توانست بهتر باشد، اما مهم این بود که بردیم و هر سه امتیاز را گرفتیم. رسیدن به نیمه نهایی اولین هدف ما بود و اکنون سعی خواهیم کرد در گروه خود اول شویم. بازی ما مقابل نماینده برزیل در مرحله بعد آزمون بزرگی برای ما خواهد بود.

در دیگر مسابقه امروز تیم‌های لوبه (ایتالیا) و یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) از گروه A مقابل هم قرار گرفتند که لوبه موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد حریفش بگذرد. به این ترتیب در گروه A نیز تیم‌های لوبه و فون ویک‌تاباته صعودشان قطعی شد و دو تیم فردا برای تعیین صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سادا کروزیرو (برزیل)، فولاد سیرجان ایرانیان (ایران)، لوبه (ایتالیا)، ترنتینو (ایتالیا)، یوپی‌سی‌ان (آرژانتین) فون ویک تاباته (برزیل)، ۶ تیم حاضر درمسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان هستند که نمایندگان ایتالیا و برزیل به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

انتهای پیام 

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.