تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 47045

تقدیر آتش‌نشانی از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به ۱۲۵ اعلام کرد

تقدیر آتش‌نشانی از شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به ۱۲۵ اعلام کرد

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، روز گذشته، قدرت اله محمدی با شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به سازمان آتش نشانی اطلاع داده بود؛ دیدار و از مسئولیت پذیری او تقدیر کرد. وی با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه خاموش کننده از «مهدی آقابابایی»، شهروند مسئولیت پذیری که با تماس به موقع

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، روز گذشته، قدرت اله محمدی با شهروندی که حریق بیمارستان گاندی را به سازمان آتش نشانی اطلاع داده بود؛ دیدار و از مسئولیت پذیری او تقدیر کرد.
وی با اهدای لوح تقدیر و یک دستگاه خاموش کننده از «مهدی آقابابایی»، شهروند مسئولیت پذیری که با تماس به موقع با سامانه ۱۲۵، آتش سوزی بیمارستان گاندی را به سازمان آتش نشانی تهران اطلاع رسانی کرده بود، تقدیر کرد.

عصر روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه، بیمارستان گاندی تهران دچار آتش سوزی شد و طی تماس به موقع این شهروند با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان پایتخت از ۱۵ ایستگاه آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند و با تلاش همه جانبه  ضمن مهار شعله های آتش، تعداد زیادی از بیماران، نیروهای کادر درمان و شهروندان را از محل حادثه نجات دادند و از بروز یک حادثه تلخ جلوگیری کردند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.