تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 43946

تقابل شهداب و چادرملو در هفته پایانی نیم فصل با قضاوت ویدیو چک

تقابل شهداب و چادرملو در هفته پایانی نیم فصل با قضاوت ویدیو چک

سیزدهمین هفته دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه سوم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران و اردکان پیگیری خواهد شد. در هفته پایانی دور رفت این دوره از لیگ شاگردان «کامبیز یعقوبی» در چادرملو اردکان که با شش برد و کسب ۱۸ امتیاز در رتبه

سیزدهمین هفته دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه سوم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران و اردکان پیگیری خواهد شد.
در هفته پایانی دور رفت این دوره از لیگ شاگردان «کامبیز یعقوبی» در چادرملو اردکان که با شش برد و کسب ۱۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند از ساعت ۱۶ روز یکشنبه از شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی خواهند کرد.
شهدابی‌ها در حالی در سالن آیت‌الله خاتمی شهر اردکان مقابل تیم هم استانی خود صف آرایی خواهند که در هفته قبل مغلوب شهرداری ارومیه شدند و این نتیجه به دور از انتظار برای هواداران این تیم بود.
شاگردان «محمد رضا تندوران» در حال حاضر با هفت برد و ۲۲ کسب امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارند و یکی از تیم‌هایی است که در صورت پیروزی در این هفته و شکست ایفاسرام دیگر تیم هم استانی خود مقابل مس رفسنجان، می‌تواند به رتبه دوم جدول در پایان دور رفت صعود کند.
به گزارش ایسنا، با توجه به حساسیت این دیدار و برای قضاوت به دور از حاشیه از سیستم کمک داور ویدیویی (ویدیو چک) استفاده خواهد شد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.