تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر : 43216

تشکر رییس نظام پزشکی از پلیس به دلیل توسعه امنیت در مراکز درمانی

تشکر رییس نظام پزشکی از پلیس به دلیل توسعه امنیت در مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی یادداشت سخنگوی فراجا تحت عنوان اوباش گری در مراکز درمانی را برنمی تابیم رییس زاده، رییس سازمان نظام پزشکی کشور، طی تماس تلفنی با سردار منتظرالمهدی از موضع‌گیری فراجا و توجه پلیس در خصوص جدیت در برخورد با پدیده اوباشگری در مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی یادداشت سخنگوی فراجا تحت عنوان اوباش گری در مراکز درمانی را برنمی تابیم رییس زاده، رییس سازمان نظام پزشکی کشور، طی تماس تلفنی با سردار منتظرالمهدی از موضع‌گیری فراجا و توجه پلیس در خصوص جدیت در برخورد با پدیده اوباشگری در مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.
وی ضمن اشاره به اهمیت تأمین امنیت شاغلین حوزه سلامت در مراکز درمانی، به طور جد خواستار همراهی پلیس در جلوگیری از حوادث احتمالی آسیب‌رسان شد.
سردار سعید منتظر المهدی نیز با اشاره به ابلاغ دستورالعملی به پلیس پیشگیری فراجا، از هماهنگی‌های لازم برای توسعه و ارتقای امنیت مراکز درمانی خبر داد.
شایان ذکر است، در همین راستا، مکاتباتی با دادستان کل کشور و فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، توسط سازمان نظام پزشکی کشور انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.