تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 32175

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به شمال/ ممنوعیت تردد در مسیر شمال به جنوب چالوس

ترافیک پرحجم در مسیرهای منتهی به شمال/ ممنوعیت تردد در مسیر شمال به جنوب چالوس

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهارکرد: با توجه به حجم بالای ترافیک تردد از محور چالوس در مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد تا میدان امیرکبیر تا اطلاع بعدی ممنوع است و از ظهر امروز این محور در مسیر جنوب به شمال یکطرفه خواهد

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها و جاده‌های کشور اظهارکرد: با توجه به حجم بالای ترافیک تردد از محور چالوس در مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد تا میدان امیرکبیر تا اطلاع بعدی ممنوع است و از ظهر امروز این محور در مسیر جنوب به شمال یکطرفه خواهد شد تا بار ترافیکی در این مسیر تخلیه شود.
وی افزود: درحال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده سرودار و حدفاصل چنارستان تا نساء و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه ترافیک سنگین است. همچنین وضعیت مشابه در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای آزادراه گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت ترافیکی در محور هراز، محور فیروزکوه و آزادراه پردیس-تهران نیز گفت: در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های امامزاده هاشم، قلعه دختر، لاسم، آب اسک، رینه، گزنک، بایجان و کلرد، در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گیلاوند، دماوند و در آزادراه پردیس – تهران محدوده پل اتوبان بابایی و محور قدیم محدوده جاجرود ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.
شیرانی همچنین درباره آزادراه قزوین – رشت گفت که ترافیک پرحجم اما روان در آزادراه قزوین – رشت محدوده رودبار را شاهد هستیم. در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا حصارک و آزادراه تهران – قم محدوده مرتضی‌گرد نیز ترافیک پرحجم وجود دارد.
شیرانی درخصوص آخرین وضعیت جوی محورها، تصریح کرد: در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان شاهد بارش باران هستیم و از این رو لازم است که رانندگان هنگام تردد در این محورها فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین درباره میزان تردد در جاده‌های کشور نیز گفت: ترددها در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار نسبت به روز قبل‌تر خود ۷.۹ درصد افزایش داشته است.

در همین زمینه بخوانید:
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات جاری چیست؟

شیرانی در پایان با اشاره به پرترددترین محورهای کشور در ۲۴ ساعت اخیر نیز گفت:طی این مدت به ترتیب آزادراه کرج – قزوین، آزادراه کرج – تهران، آزادراه تهران – کرج، آزادراه قزوین – کرج و آزادراه تهران – ساوه از پرترددترین محورها بودند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.