تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر : 47601

تاکید کولیوند بر بی‌طرفی هلال احمر در انتخابات آتی/ انتخابات هدیه امام خمینی به مردم است

تاکید کولیوند بر بی‌طرفی هلال احمر در انتخابات آتی/ انتخابات هدیه امام خمینی به مردم است

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، پیرحسین کولیوند در جمع هزاران نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور که به شکل حضوری و برخط برگزار شد، با اشاره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: از تمام ظرفیت‌های اعضا و داوطلبان این جمعیت در جهت حضور پرشور و گسترده

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، پیرحسین کولیوند در جمع هزاران نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور که به شکل حضوری و برخط برگزار شد، با اشاره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: از تمام ظرفیت‌های اعضا و داوطلبان این جمعیت در جهت حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه استفاده شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های داوطلبانه موجود در جمعیت هلال احمر و فعالیت‌های داوطلبان در فعالیت‌ها و اقدامات بشردوستانه افزود: ما به توانمندی‌های اعضا باور داریم. بنابراین تلاش کنید با امانت‌داری و مسئولیت‌پذیری مثال زدنی و با قلم، توان، فکر و ایده خود مردم را به حضور پرشور و گسترده در انتخابات دعوت کنید.
کولیوند از انتخابات به عنوان هدیه امام خمینی (ره) به مردم یاد کرد و مشارکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی، دینی، اخلاقی، انسانی و ملی دانست و تصریح کرد: انتخابات یک آبروی ملی است که به لطف خداوند متعال و حضور پرشور هموطنانمان به یک جشن ملی تبدیل خواهد شد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با بیان این که در جمعه‌ پیش رو دو انتخاب مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم افزود: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک ارگان مردمی و بی طرف از هیچ شخص یا جناحی حمایت نخواهد کرد و فقط بر حضور پرشور و انتخاب اصلح تأکید می‌کند.
وی تصریح کرد: همه‌ افرادی که به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور دارند مورد تأیید نظام جمهوری اسلامی هستند اما هر شخص با ایمان، کار آمد، پرانگیزه، پایبند به ارزش‌های دینی، وفادار به مردم و کشور باشد، در مقابل دشمنان سرسخت و در مقابل مردم فروتن باشد را می‌توان به عنوان یک فرد اصلح در انتخابات در نظر گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.