تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 40209

بیانیه روسا و مدیران بیمارستان‌های ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه

بیانیه روسا و مدیران بیمارستان‌های ایران در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن این بیانیه آمده است: «بسم الله الرّحمن الرّحیم الحمدلله ربّ العالمین، قاصم الجبّارین. مبیر الظّالمین. هم اکنون که رژیم صهیونیستی جهت حفظ بقا به هر خباثتی دست می‌زند و با تحمیل ‌هزاران شهید فلسطینی در این سال‌ها که عمده آن

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، در متن این بیانیه آمده است:
«بسم الله الرّحمن الرّحیم
الحمدلله ربّ العالمین، قاصم الجبّارین. مبیر الظّالمین.
هم اکنون که رژیم صهیونیستی جهت حفظ بقا به هر خباثتی دست می‌زند و با تحمیل ‌هزاران شهید فلسطینی در این سال‌ها که عمده آن ها غیرنظامیان، زنان و کودکان هستند کارنامه‌ای سیاه از خود به جا گذاشته است. 
در طی روزهای اخیر بمباران بی‌وقفه‌ تمامی مناطق نوار غزه، بیش از دو هزار کشته و چند هزار زخمی بر جای گذاشته که ده‌ها برابر ظرفیت بیمارستان‌های غزه است.
حمله به آمبولانس‌ها و تخریب مسیرهای انتقال مجروحین، جلوگیری از سوخت‌رسانی و قطع برق و بستن مسیر انتقال دارو و امکانات، سیستم درمانی را ناتوان کرده است. با وجود تعهدات بین‌المللی و ممنوعیت حمله به مراکز ارائه دهنده درمانی مطابق منشور حقوق بیمار و ماده 19 کنوانسیون ژنو، این رژیم غاصب در آخرین جنایات وحشیانه خود با نقض قوانین انسانی و بین‌المللی و با حمله و تعرض به بیمارستان المعمدانی غزه منجر به شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از افراد غیرنظامی اعم از زنان، کودکان، کادر درمان و بیماران شده و دل‌های همه انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است.
ما؛ روسا و مدیران بیمارستان‌های کشور جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، مراتب انزجار خود را از اقدام غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی در مرکز شهر غزه و به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم غیرنظامی و بیماران و کادر درمان ابراز می‌داریم و آمادگی خود را در ارائه خدمت به مردم ستمدیده فلسطینی اعلام نموده و از همه آزادگان جهان می‌خواهیم با تقبیح و اعلام انزجار از این جنایت به وظیفه انسانی خود عمل نمایند.»
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.