تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
کد خبر : 38243

به امید دیدار انتقامی با هند در فینال بازی‌های هانگژو

به امید دیدار انتقامی با هند در فینال بازی‌های هانگژو

غلامرضا مازندرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: شرایط بدنی و تیمی بازیکنان خوب است. اردوی آماده‌سازی خوبی در کیش داشتیم که حدود سه هفته طول کشید. در کیش تمرینات ساحلی خوبی در بحث بدنسازی بازیکنان و همچنین تمرینات سالنی خوبی داشتیم. روی هم رفته

غلامرضا مازندرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: شرایط بدنی و تیمی بازیکنان خوب است. اردوی آماده‌سازی خوبی در کیش داشتیم که حدود سه هفته طول کشید. در کیش تمرینات ساحلی خوبی در بحث بدنسازی بازیکنان و همچنین تمرینات سالنی خوبی داشتیم. روی هم رفته شرایط خوب است.
سعی می‌کنیم بازیکنان در بهترین شرایط به هانگژو بروند
سرمربی تیم ملی کبدی مردان در خصوص آخرین اردوی تیم ملی کبدی گفت: دو هفته قبل از اعزام را در اردو هستیم. سعی می‌کنیم در آخرین اردو برنامه‌های تاکتیکی را مرور کنیم و سعی داریم بازیکنان را در بهترین فرم بدنی نگه داریم تا آنها با بهترین شرایط راهی بازی‌های آسیایی هانگژو شوند. 
شاید این هفته قرعه‌کشی کبدی انجام شود
او در خصوص زمان قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: معمولا قرعه‌کشی قبل از بازی‌ها انجام می‌شود. هنوز در مورد قرعه‌کشی کبدی چیزی اعلام نکرده‌اند اما ممکن است در همین هفته انجام شود. تا جایی که من اطلاع دارم ۹ کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی اعلام آمادگی کرده‌اند. ایران، کره، هند، پاکستان، چین تایپه، نپال، بنگلادش، هنگ کنگ تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند. 
احتمالا در مقدماتی با هند هم‌گروه نیستیم
سرمربی تیم ملی کبدی مردان در مورد همگروهی ایران با هند در بازی‌های آسیایی گفت: احتمالا هند در مقدماتی حریف ما نخواهد بود. البته اگر طبق آخرین رده‌بندی بازی‌های آسیایی باشد، فینالیست‌ها را سرگروه قرار دهند. احتمال این اتفاق زیاد است اما به دلایلی هم ممکن است این اتفاق نیفتد. اگر همگروه باشیم که یک بازی هم در مرحله گروهی با هند خواهیم داشت و بعد هم در فینال رقابت خواهیم کرد. 
چین‌تایپه، پاکستان و بنگلادش هم شانس مدال هستند
او در مورد سایر رقبای کبدی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: در آسیا ایران و هند به لحاظ کیفی از سایر تیم‌ها فاصله گرفته‌اند اما چین تایپه و پاکستان هم تیم‌های خوبی هستند. بنگلادش چند سالی است که لیگ منظمی دارد و مطمئنا امسال با تیم متحول شده‌ای به این مسابقات می‌آید. سریلانکا هم تیم خوبی است اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در کشورش وجود دارد به هانگژو نخواهد آمد. این دو، سه کشور نسبت به سایر کشورها وضعیت بهتری دارند و شانس کسب مدال هستند. 

هدف ما تکرار قهرمانی است
مازندرانی در خصوص حضور قطعی کبدی مردان ایران در فینال بازی‌های آسیایی گفت: برنامه‌ریزی ما این است که قهرمانی دور قبل را تکرار کنیم. تمام هدف فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان تکرار طلای بازی‌های آسیایی است. امیدواریم که تیم به هدفش برسد و نتیجه دلخواه را بگیرد.
امیدوار به جبران شکست مقابل هند
سرمربی تیم ملی کبدی مردان گفت: در قهرمانی آسیا هم تیم ما شاید مقابل هند پیروز نشد اما ما با ۵۰ درصد پتانسیل تیم به این مسابقات رفته بودیم. بازیکنان ما در حد قابل قبولی کار کردند. علی‌رغم باختی که داشتیم عملکرد آنها راضی کننده بود. امیدواریم در بازی‌های آسیایی این شکست جبران شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.