تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 45818

بهسازی چراغ‌های راهنمایی ۶۵ تقاطع پایتخت تا پایان سال

بهسازی چراغ‌های راهنمایی ۶۵ تقاطع پایتخت تا پایان سال

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در این جلسه، گزارشی از مسائل و مشکلات مربوط به زمان‌بندی و عملکرد وضع موجود چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های اصلی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق ارائه شد. سپس حمید برادران، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران بر ضرورت

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، در این جلسه، گزارشی از مسائل و مشکلات مربوط به زمان‌بندی و عملکرد وضع موجود چراغ‌های راهنمایی در تقاطع‌های اصلی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران توسط اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق ارائه شد.
سپس حمید برادران، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران بر ضرورت به‌روزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سامانه کنترل هوشمند تقاطع‌های پایتخت تاکید کرد و گفت: با توجه به آغاز عملیات اصلاح نواقص موجود در برخی از تقاطع‌های سطح شهر از جمله لوپ‌های حسگر وسایل نقلیه، فانوس‌های LED و اشکالات چراغ‌های راهنمایی عابر پیاده به موازات شبیه‌سازی و بهینه‌سازی ۶۵ تقاطع تا پایان سال جاری، رفع و تکمیل خواهد شد.
در ادامه، غلامرضا طاهرنیا، معاون مطالعات سازمان حمل و نقل و ترافیک در این جلسه، اهمیت و ضرورت به‌روزرسانی نرم‌افزارهای کلان‌نگر و خُردنگر در حوزه حمل و نقل و ترافیک را مورد تأکید قرار داد.
یحیی صادقی جهانی، معاون  اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق نیز با اعلام اینکه مدیریت و زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی برای تردد در تقاطع‌های پایتخت، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق توسط شرکت کنترل ترافیک است، تأکید کرد: تأمین و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای خرید و به‌روزرسانی امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در سال ۱۴۰۳ را از طریق شرکت کنترل ترافیک، مورد پیگیری قرار خواهیم داد.
بنابر اعلام  روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احصاء و شناسایی دقیق مسائل و مشکلات عملکرد بهینه تقاطع‌های پایتخت و نحوه رفع اشکالات زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی هوشمند و زمان‌دار در جلسه آتی این کمیته، مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.