تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 41573

بلانکو در خدمت تیم است

بلانکو در خدمت تیم است

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال فوق‌العاده خوب ظاهر شد. انتظاری که از تیم استقلال می‌رفت چیزی جز این نبود. استقلال در این بازی هم توانست مقابل تراکتور یک فوتبال قدرتی و با برنامه را به نمایش بگذارد. بازی

مهدی امیرآبادی، بازیکن پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال فوق‌العاده خوب ظاهر شد. انتظاری که از تیم استقلال می‌رفت چیزی جز این نبود. استقلال در این بازی هم توانست مقابل تراکتور یک فوتبال قدرتی و با برنامه را به نمایش بگذارد. بازی مقابل تراکتورسازی یک بازی ۶ امتیازی بود. از هواداران‌ استقلال هم تشکر می‌کنم که این تیم را تنها نگذاشتند.
او درباره گلزنی ایمان سلیمی در دیدار مقابل تراکتورسازی افزود: سلیمی در این دیدار نشان داد که آمده بود تا اشتباهات گذشته را تلافی کند. پرش خیلی خوب و ضربه عالی به توپ که منجر به گل شد ثابت کرد او انگیزه‌های زیادی برای این بازی داشت. البته حسینی هم در این دیدار منجی دروازه تیم شد و نباید از عملکرد خوب بلانکو به سادگی گذشت.
این بازیکن پیشین استقلال با بیان این که این تیم روزهای خوبی را سپری می‌کند، عنوان کرد: اوایل فصل حاشیه‌هایی اطراف تیم بود اما الان وضعیت خیلی آرام شده است. مدیرعامل و سرمربی در ارتباط با هم روزهای خوبی را سپری می‌کنند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. بازیکنان در شرایطی می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند که سرمربی تیم رابطه درستی با آن‌ها داشته باشد که خوشبختانه همین شرایط در تیم برقرار است.
امیرآبادی درباره گلزنی بلانکو در دیدار مقابل تراکتورسازی بیان کرد: بلانکو در دیدار مقابل تراکتورسازی که از ابتدا به میدان رفته بود ثابت کرد هرچه به لحاظ بدنی در شرایط بهتری قرار بگیرد و با تیم هماهنگ شود، عملکردش هم بهتر خواهد شد. او در دیدار تراکتور خیلی خوب و در خدمت تیم ظاهر شد و من به آینده این بازیکن خوشبین هستم.
او درباره عملکرد خوب خط دفاعی استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: استقلال در هربازی ابتدا برای گل نخوردن وارد زمین می‌شود. دفاع تیمی استقلال در هر بازی تمرکز دارد و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید ابتدا به گل نخوردن فکر کند مثل آن سالی که استقلال با فرهادمجیدی کم‌ترین گل خورده را داشت و قهرمان شد.
این بازیکن پیشین استقلال درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان مقابل برزیل در جام جهانی نیز گفت: تیم ملی نوجوانان کار بزرگی کرد. آن‌ها ۲ بر صفر عقب بوده‌اند و کامبک زده‌اند. بردن برزیل سخت است و امیدوارم در ادامه هم مقابل انگلیس موفق باشند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.