تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 34394

برگزاری ۵ دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در شفت

برگزاری ۵ دوره آموزشی ترویجی کشاورزی در شفت

محمد رضا یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای ارتقا سطح علمی و توانمند سازی بهره برداران بخش کشاورزی ۵ دوره آموزشی ترویجی کشاورزی با شرکت ۶۱۰ نفر در شهرستان شفت طی سه ماه سال جاری برگزار شد. وی افزود: این دوره‌ها شامل دوره‌های آموزشی تغذیه برنج، سرویس و نگهداری ماشین آلات

محمد رضا یوسف نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برای ارتقا سطح علمی و توانمند سازی بهره برداران بخش کشاورزی ۵ دوره آموزشی ترویجی کشاورزی با شرکت ۶۱۰ نفر در شهرستان شفت طی سه ماه سال جاری برگزار شد.
وی افزود: این دوره‌ها شامل دوره‌های آموزشی تغذیه برنج، سرویس و نگهداری ماشین آلات کشاورزی، مدیریت مصرف آب در اراضی شالیزاری، پرورش زنبور عسل و پرورش گاو شیری با مشارکت بهره برداران و کشاورزان پیشرو در مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز خدمات وابسته برگزار گردید.
یوسف نژاد تصریح کرد: هدف از برگزاری این برنامه‌های آموزشی، ارتقای دانش کشاورزان، افزایش عملکرد در واحد سطح، ارتقا بهره وری بوده که کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی از کارشناسان و مروجین این اداره آموزش دیدند.
مدیر جهاد کشاورزی شفت با تاکید بر اینکه برای افراد شرکت کننده در این دوره‌ها گواهینامه مهارت صادر می‌شود، اضافه کرد: سعی بر آن است با انجام کارهای تحقیقاتی و ارائه یافته‌ها به کشاورزان آموزش داده تا دانش آنها در زمینه کشاورزی و بهره وری افزایش پیدا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.