تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
کد خبر : 25315

برنامه اردوغان برای مذاکره با پوتین پیرامون موضوع غلات

برنامه اردوغان برای مذاکره با پوتین پیرامون موضوع غلات

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وحید کیریشجی، وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه امروز چهارشنبه در مصاحبه با کانال ترکیه‌ای “ای هابر” اظهار داشت، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در انتظار دیداری دوجانبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور ترکیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در بالی اندونزی است. اوایل ماه نوامبر، رئیس

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وحید کیریشجی، وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه امروز چهارشنبه در مصاحبه با کانال ترکیه‌ای “ای هابر” اظهار داشت، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در انتظار دیداری دوجانبه با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور ترکیه در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ در بالی اندونزی است.
اوایل ماه نوامبر، رئیس جمهور ترکیه گفت که با پوتین در مورد امکان ارسال غلات و کود رایگان از جانب روسیه به کشورهای قحطی‌زده در آفریقا به توافق رسیده است.
وحید کیریشجی، وزیر کشاورزی و جنگلداری ترکیه در این مصاحبه گفت: “همانطور که می‌دانید، نشست سران گروه ۲۰ چند روز دیگر در اندونزی برگزار خواهد شد. اردوغان در دیدارش در آنجا با پوتین، مجددا مساله عرضه غلات روسیه به کشورهای نیازمند را در دستور کار قرار خواهد داد و بعد از آن این پروسه تسریع خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.