تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 38363

بررسی چالش‌های بازی‌های آسیایی هانگژو؛ از غذا تا حمل‌ونقل

بررسی چالش‌های بازی‌های آسیایی هانگژو؛ از غذا تا حمل‌ونقل

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ هانگژو از یک مهر ماه سال جاری با برپایی مراسم افتتاحیه رسما در حالی برگزار خواهد شد که رشته‌های مختلف کاروان‌های اعزامی از کشورهای قاره کهن به ترتیب در حال ورود و اسکان در دهکده بازی‌ها هستند. با توجه به حضور اکثر کشورهای شرکت کننده در دهکده

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۹ هانگژو از یک مهر ماه سال جاری با برپایی مراسم افتتاحیه رسما در حالی برگزار خواهد شد که رشته‌های مختلف کاروان‌های اعزامی از کشورهای قاره کهن به ترتیب در حال ورود و اسکان در دهکده بازی‌ها هستند.
با توجه به حضور اکثر کشورهای شرکت کننده در دهکده بازی‌ها و نزدیک شدن به مسابقات پیش از افتتاحیه، ستاد برگزاری بازی‌ها اقدام به برپایی نشست‌های منظم با سرپرستان کاروان کشورهای شرکت کننده می‌کند که مناف هاشمی، سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران نیز صبح امروز (دوشنبه) در این نشست توجیهی و هماهنگی حضور یافت.
در این نشست که فرید فتاحیان، معاون کاروان نیز حضور داشت، بحث افزایش ساعت کاری و منوی غذایی رستوران، افزایش ساعت کاری وسایل حمل و نقل درون دهکده، ترتیب برپایی مراسم اهتزار پرچم، شبانه روزی شدن بخش سرویس تایید کارت‌های شناسایی و … مطرح شد و سرپرستان نیز مشکلات و توصیه‌های خود را به مسئولان ستاد برگزاری اعلام کردند.
این نشست‌ها تا پایان بازی‌ها به صورت منظم برگزار می‌شوند تا موارد و مشکلات تیم‌های کشورهای مختلف طرح و نسبت به رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.