تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر : 39428

بذر گندم بین کشاورزان استان سمنان توزیع می‌شود

بذر گندم بین کشاورزان استان سمنان توزیع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خدابخشی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان درباره بذور مورد نیاز کشاورزان بیان کرد: از نیمه دوم شهریور ماه مقدار ۷۲۰ تن از بذور گندم ارقام سیوند، پیشگام و میهن خریداری شده است. وی افزود: این بذرات بعد از بوجاری، ضد عفونی، و کیسه گیری آماده

به گزارش خبرنگار مهر، محمود خدابخشی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان درباره بذور مورد نیاز کشاورزان بیان کرد: از نیمه دوم شهریور ماه مقدار ۷۲۰ تن از بذور گندم ارقام سیوند، پیشگام و میهن خریداری شده است.
وی افزود: این بذرات بعد از بوجاری، ضد عفونی، و کیسه گیری آماده تحویل به عاملان توزیع نهاده‌های کشاورزی استان سمنان شده است.
سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان سمنان بیان کرد: ۸۰ تن بذر سیوند گواهی شده در سطح شهرستان‌های سمنان، سرخه، گرمسار وآرادان برای توزیع بین بهره‌برداران و از ارقام پیشگام و میهن گواهی شده نیز ۱۸۰ تن به شهرستان‌های دامغان، شاهرود، میامی و مهدیشهر به عوامل توزیع تحویل شد.
خدابخشی افزود: بهره‌برداران گندم‌کار استان می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و دریافت حواله، بذر مورد نیاز خود را از طریق عوامل توزیع تهیه کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.