تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر : 44509

با گذشت ۷۱ روز انحلال شورای شهر نوشهر در استانداری پیگیری می‌شود

با گذشت ۷۱ روز انحلال شورای شهر نوشهر در استانداری پیگیری می‌شود

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، ۳۰مهر ماه امسال روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران خبری از قول حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران موضوع بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشاء و اختلاس اعلام شد. با گذشت ۷۱ روز از اعلام بازداشت اعضای شورای شهر نوشهر

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، ۳۰مهر ماه امسال روابط عمومی اداره کل دادگستری مازندران خبری از قول حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران موضوع بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر به اتهام ارتشاء و اختلاس اعلام شد.
با گذشت ۷۱ روز از اعلام بازداشت اعضای شورای شهر نوشهر امروز ۱۱ دی ماه “فرهاد عسگری” سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران در جمع خبرنگاران گفت: در نشستی که روز گذشته در فرمانداری نوشهر در این ارتباط برگزار شد صورت جلسه انحلال شورای شهر شهرداری این شهر تنظیم و برای انجام روند اداری به استانداری مازندران ارسال شده است.
وی افزود: از آنجایی که ۲ عضو از اعضای اصلی شورا در ماه‌های پیش با موافقت فرماندار استعفا داده بودند بنابراین از اعضای اصلی ۲ عضو دیگر حضور داشتند و برابر قانون باید ۲ عضو از اعضای علی‌البدل هم وارد ترکیب اصلی شورا می‌شدند که با چهار نفر این نهاد رسمیت پیدا می‌کرد که متاسفانه یکی از اعضای علی‌البدل هم استعفا داد و در نتیجه از آنجایی که با باقی ماندن سه نفر، شورا از رسمیت خارج می‌شود در واقع شورای شهر نوشهر به حد نصاب نمی‌رسد، این نهاد به طور رسمی منحل شده است.
عسگری خاطرنشان کرد: فرایند اداری انحلال شورا هم اکنون از طریق استانداری و وزارت کشور در حال پیگیری است و برابر قانون، استاندار به عنوان قائم مقام وزارت کشور می‌تواند به طور مستقیم شهردار برگزیند و این روند اداری تا چند روز آینده محقق می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.