تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر : 41176

باشگاه نساجی مازندران هواداران خود را به ورزشگاه آزادی فراخواند

باشگاه نساجی مازندران هواداران خود را به ورزشگاه آزادی فراخواند

سرپرست تیم باشگاه نساجی مازندران در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: برای بهره مندی هرچه بیشتر از حضور هواداران در بازی با نوبهار ازبکستان در روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران، باشگاه نساجی تعدادی اتوبوس را تعیین کرده که از قائمشهر راهی ورزشگاه آزادی شوند. فرهاد کوچک زاده افزود: امیدواریم بار دیگر همچون روز

سرپرست تیم باشگاه نساجی مازندران در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: برای بهره مندی هرچه بیشتر از حضور هواداران در بازی با نوبهار ازبکستان در روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران، باشگاه نساجی تعدادی اتوبوس را تعیین کرده که از قائمشهر راهی ورزشگاه آزادی شوند.
فرهاد کوچک زاده افزود: امیدواریم بار دیگر همچون روز صعود به لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی، هواداران فهیم نساجی مازندران یکدل و یکصدا و یکرنگ، جاده‌های شمال و سکوهای آزادی از تیم محبوب خود حمایت کنند.
سرپرست تیم نساجی مازندران همچنین از هواداران وعلاقمند تیم نساجی درخواست کرد، در ساعات باقی‌مانده تا دومین میزبانی باشگاه نساجی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به عنوان سرمایه‌های اصلی باشگاه در طول ۶۴ سال از قدمت این باشگاه که همواره پرشور و پرتعداد زبانزد فوتبال کشور بودند، در این برهه حساس نیز در کنار تیم نساجی که اکنون یکی نماینده‌های ایران درآسیا است، حمایت کنند.
کوچک زاده ادامه داد، هواداران نساجی در سال‌های اخیر به‌مانند یک الگوی تمام‌عیار در امر ترویج بسیاری از رفتارهای ارزشمند فرهنگی ایفای نقش کردند و این‌بار هم در این آوردگاه بین‌المللی به فوتبال‌دوستان قاره آسیا هم خود را اثبات خواهند کرد.
وی درعین حال از هواداران تیم نساجی خواست از هرگونه حرکت‌های غیر ورزشی که باعث حساسیت نمایندگان کنفدراسیون آسیا و متضرر شدن باشگاه از میزبانی خواهد شد، پرهیز کنند و تصریح کرد: طبق نامه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هرگونه رفتارهای غیرقانونی از جمله پرتاب اشیا، بطری آب و مواد منفجره، دودزا و نورافشانی می‌تواند محدودیت‌ها و مجازات‌های سختگیرانه‌ای برای تیم‌ها داشته باشد و هواداران باید هوشیارانه روی سکوها از چنین رفتارهای خطرناک‌ و مشکل‌آفرین، جلوگیری کنند.
تیم نساجی مازندران در آغاز بازی‌های مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا در گروه  D  از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه ۱۵ آبان در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم نوبهار ازبکستان است.
تیم نساجی در بازی رفت برابر تیم نوبهار با نتیجه ۲ بریک به میزبان خود باخت.
درجدول رده بندی گروه  D تیم الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان با انجام ۳ بازی و ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول و تیم‌های نساجی ایران و مومبای سیتی هند با ۳ و بودن امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.