تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر : 41517

بازتاب حضور ولاسکو روی نیمکت والیبال ایتالیا

بازتاب حضور ولاسکو روی نیمکت والیبال ایتالیا

به گزارش ایسنا، آندره‌آ جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه و شاگرد خولیو ولاسکو، در واکنش به انتخاب ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان ایتالیا گفت: اگر او چنین چالش پیچیده‌ای را پذیرفت، به این معنی است که مطمئن است که می‌تواند آن را انجام دهد. جیانی در مصاحبه با دلو اسپورت تاکید کرد: ولاسکو پیروزهای زیادی در

به گزارش ایسنا، آندره‌آ جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه و شاگرد خولیو ولاسکو، در واکنش به انتخاب ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان ایتالیا گفت: اگر او چنین چالش پیچیده‌ای را پذیرفت، به این معنی است که مطمئن است که می‌تواند آن را انجام دهد.
جیانی در مصاحبه با دلو اسپورت تاکید کرد: ولاسکو پیروزهای زیادی در کارنامه دارد و باید بگویم که چیزهای زیادی از او یاد گرفته‌ام؛ به خصوص در مورد مدیریت قهرمانان.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه خولیو ولاسکو را «استاد» خطاب کرد و ادامه داد: ولاسکو روی هر یک از ما اثری محونشدنی گذاشت و حرفه ما را زیر و رو کرد. مهم نیست که چقدر او را دارید، اگر ولاسکو شما را آموزش دهد تا آخر عمر با شما خواهد ماند. وقتی مربی شدم، به من گفت جیانی، یادت باشد که بازیکنان هر روز تو را می‌سنجند. فقط ما نیستیم که ورزشکاران را آزمایش می‌کنیم بلکه آنها مدام ما را ارزیابی می‌کنند که چگونه رفتار می‌کنیم، چه ارزش‌هایی را منتقل می‌کنیم.
این مربی ادامه داد: او تجربه و ابزار مناسب برای مدیریت حتی پیچیده‌ترین موارد را دارد. این به دختران ایتالیا اجازه می‌دهد تا جهشی ذهنی داشته و کیفیتش را افزایش دهند. او همه قطعات شکسته را دوباره کنار هم خواهد گذاشت. خولیو فیلسوف با روابط عمومی بالا، مرد کاریزماتیک و با شخصیتی است.
به گزارش ایسنا، انتخاب ولاسکو ۷۱ ساله به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایتالیا در رسانه‌های این کشور بازتاب زیادی داشت. رسانه‌های ایتالیایی از انتخاب این مربی برای هدایت تیم ملی زنان خود بسیار تمجید کرده‌اند.

بازتاب حضور ولاسکو روی نیمکت والیبال ایتالیا

انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.