تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 40877

بارندگی و سیلاب در عربستان/ مدارس چندین شهر مجازی شدند

بارندگی و سیلاب در عربستان/ مدارس چندین شهر مجازی شدند

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از یورونیوز، تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از بارش و سیل در برخی از نقاط عربستان است. اداره هواشناسی عربستان از مردم خواسته در هنگام رانندگی نهایت هوشیاری و احتیاط را به خرج دهند و از مسیل‌ها، دره‌ها و باتلاق‌ها دوری کنند. هوای بارانی همچنین

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا به نقل از یورونیوز، تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از بارش و سیل در برخی از نقاط عربستان است. اداره هواشناسی عربستان از مردم خواسته در هنگام رانندگی نهایت هوشیاری و احتیاط را به خرج دهند و از مسیل‌ها، دره‌ها و باتلاق‌ها دوری کنند.
هوای بارانی همچنین مقامات چندین شهر عربستان را بر آن داشته تا کلاس‌های حضوری مدارس را به حالت تعلیق درآورند و کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شود.
مرکز هواشناسی عربستان همچنین سطح هشدار در مناطق مدینه، تبوک، الجوف و عسیر را به سطح قرمز افزایش داده و همچنین انتظار بارش‌های شدید همراه با طوفان و رعد و برق و وقوع سیل گزارش شده است.
بنابر اعلام بی ان ان، این شرایط آب و هوایی شدید یادآور تأثیرات بالقوه تغییرات آب و هوایی است. افزایش فراوانی و شدت رویدادهای شدید آب و هوایی از جمله بارندگی شدید و سیل، پیامد مستقیم گرمایش جهانی است. این امر نیاز فوری به اقداماتی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و سازگاری با آب و هوای به سرعت در حال تغییر را برجسته می‌کند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.