تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 38239

انگاپت: حرفی برای گفتن مقابل ایتالیا نداشتیم

انگاپت: حرفی برای گفتن مقابل ایتالیا نداشتیم

به گزارش ایسنا، در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف فرانسه رفت که در پایان این رقابت ایتالیا موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ به پیروزی برسد. ایتالیا توانست در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳

به گزارش ایسنا، در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف فرانسه رفت که در پایان این رقابت ایتالیا موفق شد با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ به پیروزی برسد. ایتالیا توانست در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ فرانسه را مغلوب کند تا با این پیروزی به فینال این مسابقات راه یابد. ایتالیا در این بازی تیم برتر میدان بود و توانست قدرت خود را به یاران انگاپت دیکته کند.
انگاپت، ستاره‌ والیبال فرانسه پس از این شکست‌ به قدرت والیبال ایتالیا اعتراف کرد و گفت: ما می‌دانستیم که باید پرقدرت بازی را شروع کنیم زیرا وقتی ایتالیایی‌ها جلو هستند، بازی مقابل آنها بسیار سخت می‌شود. ما بازی را خیلی پرتنش شروع کردیم. ما به خوبی وارد مسابقه نشدیم و برای همین ایتالیایی‌ها اعتماد به نفس پیدا کردند.
او ادامه داد:  در این سطح از مسابقات، بازگشت به بازی دشوار است. باید بگویم که تیم ما مقابل ایتالیا حرفی برای گفتن نداشت و آنها قوی‌تر از ما بودند. امسال مشکلات بدنی زیادی داشتیم. کار آسانی نبود اما تا اینجای کار رسیدیم و هنوز هم شانس رقابت برای مدال را داریم که بسیار مهم است. بلافاصله بعد از بازی به خودمان گفتیم که این بازی را فراموش می‌کنیم و به فکر رتبه سوم هستیم.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.