تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
کد خبر : 36100

انتقاد تند رکورددار پرتاب نیزه: برخی در هتل هستند اما من با سوسک و گربه زندگی می‌کنم!

انتقاد تند رکورددار پرتاب نیزه: برخی در هتل هستند اما من با سوسک و گربه زندگی می‌کنم!

به گزارش ایسنا، علی فتحی‌گنجی رکورددار پرتاب نیزه ایران در حال حاضر در مجموعه آفتاب انقلاب در اردوی آماده سازی است اما شرایط اسکان و تغذیه مناسبی ندارد.  فتحی‌گنجی در گفت‌وگو با ایسنا به شرایط خود در این اردو اشاره و بیان کرد: با اینکه امکانات، نیزه، مکمل و حتی یک کفش درست و حسابی

به گزارش ایسنا، علی فتحی‌گنجی رکورددار پرتاب نیزه ایران در حال حاضر در مجموعه آفتاب انقلاب در اردوی آماده سازی است اما شرایط اسکان و تغذیه مناسبی ندارد. 
فتحی‌گنجی در گفت‌وگو با ایسنا به شرایط خود در این اردو اشاره و بیان کرد: با اینکه امکانات، نیزه، مکمل و حتی یک کفش درست و حسابی هم نداشتم اما آغاز فصل رکورد ایران را زدم. انتظار دارم من هم به بازی‌های آسیایی بروم. هیچکدام از ورزشکارانی که انتخاب شده‌اند، شرایط من را ندارند. هیچ پولی دریافت نمی‌کنم و برای مدالی که در بازی‌های کشورهای اسلامی گرفتم هیچ ارزشی قائل نیستند.
او در ادامه بیان کرد: آقای داوری سرپرست فدراسیون می‌گوید ۸۰ متر پرتاب کن تا به بازی‌های آسیایی بروی. گفته‌ام پرتاب می‌کنم اما حتی یک نیزه درست و حسابی هم ندارم. قهرمان المپیک هم نمی‌تواند با نیزه من رکورد خوبی بزند، در حالی که با این نیزه رکورد زده‌ام. برخی از نفراتی که اعزام می‌شوند سن‌شان زیاد است و فکر می‌کنم آخرین مسابقه‌شان باشد اما در تمام این سال‌ها فقط یک فرصت به من دادند که آن کشورهای اسلامی بود و مدال هم گرفتم. 
 فتحی‌گنجی با اشاره به شرایط اسکان خود در خوابگاه‌های ورزشگاه آفتاب انقلاب گفت: چرا برخی از ورزشکاران باید در هتل با شرایط و امکانات خوب باشند اما من در خوابگاه باشم و با سوسک، گربه، گرما و پشه زندگی کنم. چگونه با این شرایط ۸۰ متر بیندازم.  
او در ادامه افزود: می‌گویند نفرات اعزامی به بازی‌های هانگژو، ورودی را آورده‌اند. من هم چند بار رکورد زده‌ام. سرباز هستم و این لطف را به من کردند که کمتر به پادگان بروم و بیشتر تمرین کنم. در چنین شرایطی دو بار رکورد ملی را زدم. چرا باید کاری کنند که به خداحافظی فکر کنم.
فتحی‌گنجی خواستار توجه و رسیدگی وزیر ورزش و جوانان شد و بیان کرد: آنقدر به مسئولان فدراسیون گفته‌ام شرایطم بد است که دیگر خسته شده‌ام. کاری نمی‌کنند و مجبورم از طریق رسانه حرف بزنم. دیگر ترسی ندارم که از همین اتاق هم بیرونم کنند اما از وزیر ورزش و جوانان انتظار دارم به این موضوع رسیدگی کند. 

تصاویری که فتحی گنجی از غذا و اردویش منتشر کرده است.

تصاویری که فتحی گنجی از غذا و اردویش منتشر کرده است.

انتهای پیام 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.