تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
کد خبر : 33552

انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال زنان

انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال زنان

به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال ایران غلامعلی اکبرآبادی را به عنوان مشاور فنی و خدیجه قانع را به عنوان مربی تیم ملی هندبال زنان ایران انتخاب کرد.  تیم ملی هندبال زنان ایران قرار است خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنند.   نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال زنان جهت حضور پرقدرت در رویدادهای آتی

به گزارش ایسنا، فدراسیون هندبال ایران غلامعلی اکبرآبادی را به عنوان مشاور فنی و خدیجه قانع را به عنوان مربی تیم ملی هندبال زنان ایران انتخاب کرد. 
تیم ملی هندبال زنان ایران قرار است خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو آماده کنند. 
 نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال زنان جهت حضور پرقدرت در رویدادهای آتی سال جاری از فردا، یکم تیر در محل فدراسیون هندبال آغاز می‌شود و تا هفتم تیر ادامه خواهد داشت. 
هانیه لک، آرزو محمدی اولقی، مینا وطن پرست، اسراء زندی، آرزو کیانی آرا، ستاره رحمانیان، الناز قاسمی، زهرا فقیهی، رویا نوروزی، بهار ایزدگشت، حدیثه نوروزی، حانیه کریمی، نوریه عباسی، مریم یوسفی، عطیه شهسواری، مهربان بدوی و نگار زنده بودی ۱۷ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند. 
پیش از این تیم ملی هندبال ایران با حمایت باشگاه بافق و با هدایت اکبرآبادی در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی به مقام چهارم رسید و برای بار دوم جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد. 
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.