تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۳۷
کد خبر : 10380

انتخاب عجیب دفتر امور مشترک؛ نایب رییس نجات غریق در کارگروه خودروهای تاریخی!

انتخاب عجیب دفتر امور مشترک؛ نایب رییس نجات غریق در کارگروه خودروهای تاریخی!

به گزارش ایسنا، شناسایی، تشخیص و معرفی خودروهای تاریخی همراه با ارائه پلاک تاریخی به این خودروها از جمله وظایف کارگروه صیانت از خودروهای تاریخی است و تحقق اهداف این کارگروه تخصصی به طور حتم نیاز به حضور نمایندگانی متخصص از وزارت خانه‌ها و نهادهای عضو این کارگروه دارد. شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی

به گزارش ایسنا، شناسایی، تشخیص و معرفی خودروهای تاریخی همراه با ارائه پلاک تاریخی به این خودروها از جمله وظایف کارگروه صیانت از خودروهای تاریخی است و تحقق اهداف این کارگروه تخصصی به طور حتم نیاز به حضور نمایندگانی متخصص از وزارت خانه‌ها و نهادهای عضو این کارگروه دارد.

شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی یکی از دغدغه های علاقه مندان به خودروهای کلاسیک در سال های گذشته بوده که بر همین اساس در اواخر دهه ۸۰ آیین نامه صیانت از خودروهای تاریخی به امضای هیات وزیران رسید.

براساس این آیین نامه، وزارت ورزش و جوانان، وزارت صنعت، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، سازمان محیط زیست و … به عنوان اعضای کارگروه مذکور تعیین شدند که باید از صاحب نظران و متخصصان حوزه های مربوطه باشند.

براساس آئین‌نامه صیانت از خودروهای تاریخی، در ذیل اسامی اعضای کارگروه صیانت از خودروهای کلاسیک و در ارتباط با سازمان وقت تربیت بدنی، نام کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جهت عضویت در کارگروه مذکور ذکر شده است. همین نکته به صراحت نشان می دهد که نماینده وزارت ورزش و جوانان در کارگروه صیانت باید از کمیته کلاسیک فدراسیون اتومبیلرانی انتخاب شود، در حالی که مجتبی ارشدی که در حال حاضر نایب رییس فدراسیون نجات غریق است و هیچ پیشینه و تخصصی در خصوص خودروهای تاریخی ندارد، از سوی دفتر امور مشترک فدراسیونها برای عضویت در کارگروه انتخاب شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.