تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 41053

المپیک سهم رکابزن جوان می‌شود/ مدال پرتوآذر ثمره تلاش خودش بود

المپیک سهم رکابزن جوان می‌شود/ مدال پرتوآذر ثمره تلاش خودش بود

رسول اسدی (هاشم کندی) در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی برنامه فدراسیون برای یک سهمیه المپیک دوچرخه‌سواری جاده بیان کرد: سهمیه المپیک جاده ۲۵ آبان قطعی می‌شود. باید کمیته فنی تشکیل دهیم و برنامه‌ریزی کنیم تا نسبت به دوره‌های قبل نتیجه قابل قبولی به دست آوریم و بعد از اینکه سهمیه قطعی شد، این کار

رسول اسدی (هاشم کندی) در گفت‌و گو با ایسنا درباره‌ی برنامه فدراسیون برای یک سهمیه المپیک دوچرخه‌سواری جاده بیان کرد: سهمیه المپیک جاده ۲۵ آبان قطعی می‌شود. باید کمیته فنی تشکیل دهیم و برنامه‌ریزی کنیم تا نسبت به دوره‌های قبل نتیجه قابل قبولی به دست آوریم و بعد از اینکه سهمیه قطعی شد، این کار را انجام می‌دهیم.
فرصت به یک جوان بدهیم، نتیجه بخش است
او در پاسخ به این پرسش که پیش از این معتقد بود رفتن به المپیک بدون گرفتن نتیجه فایده‌ای ندارد جز اینکه دوچرخه‌سواری مسخره می‌شود و برای حل این مسئله چه برنامه‌ای دارد؟ تاکید کرد: من همچنان همان حرف را می زنم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم بتوانیم نتیجه بگیریم اما فاصله‌ای وجود دارد که باید آن را پشت سر گذاشت تا به نتیجه برسیم. باید علاوه بر تلاش کردن، زیر ساخت ها را هم فراهم کنیم. قطعا در کمیته فنی نظرات بررسی می‌شود اما به نظرم این فرصت را در اختیار یک رکابزن جوان بگذاریم نتیجه بخش است و این اتفاقی است که در دوره‌های قبل رخ نداده است. حالا منظورم این نیست که حتما لبیب انتخاب می شود و بستگی به نظر کمیته فنی دارد اما در کل اگر قرار است نتیجه گرفته نشود، یک جوان نتیجه نگیرد. ما در بازی‌های آسیایی هم همین رویکرد را داشتیم و فکر می‌کنم نتیجه هم قابل قبول بود.
اسدی افزود: هر کجا صحبت کردم، گفتم که مدال خانم پرتوآذر ثمره تلاش خودش بود و ما هم در کنارش بودیم اما در رشد علی لبیب ما با او بودیم. هر زمان موفقیتی حاصل می‌شود، شخص بیشترین سهم دارد اما مربیان و فدراسیون هم تاثیرگذار هستند. لبیب را از رده جوانان حمایت کردیم و او ساخته و پرداخته تیم دانشگاه آزاد است.
دنبال لژیونر شدن علی لبیب هستیم
رییس فدراسیون در پاسخ به این پرسش که لبیب آینده دار و با استعداد است و چه برنامه ای دارید که به حال خود رها نشود، گفت: او حاصل برنامه ریزی و حمایت است و به تنهایی رشد نکرده است. وقتی یک نفر موفق می‌شود مجموعه عوامل در موفقیت او تاثیرگذار هستند و وقتی شکست می‌خورد هم این مسئله صادق است. در حال حاضر فکر می‌کنم بهترین کار برای لبیب این است که تلاش کنیم او را به عنوان لژیونر به یک تیم خارجی بفرستیم و هم در حال پیگیری این مسئله هستیم. فعلا همین کارها را می‌توان انجام داد و اینکه بخواهیم شرایط مانند تیم ژاپن باشد، امکانش وجود ندارد چون زیرساخت لازم را نداریم. با این حال تلاش می‌کنیم که ورزشکاران به نتیجه لازم برسند و این وظیفه ذاتی فدراسیون است.
اتحادیه جهانی از پاسخ‌های ما سورپرایز شد
اسدی در مورد نتیجه رای دیوان عدالت اداری در مورد انتخابات فدراسیون و جلسه ای که با اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری داشتند، بیان کرد: نتیجه برای وزارت ورزش ارسال می شود اما فکر نمی‌کنم مشکلی باشد. با اتحادیه جهانی هم جلسه‌ای داشتیم و کارها طبق روال عادی در حال انجام شود. هر سوالی از ما پرسیدند، صادقانه جواب دادیم و مستندات را ارسال کردیم. به ما گفتند که از پاسخ‌ها سورپرایز شدند و جلسه خیلی خوبی بود. فکر نمی‌کنم از سمت اتحادیه جهانی هم مشکلی باشد در هر صورت باید نقطه پایان برای هر دو مسئله باشد که فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.
او افزود: بدهی فدراسیون به اتحادیه جهانی را هم قسط بندی کردیم. ارتباط خوبی با اتحادیه جهانی داریم و کمکمان می‌کند. تنها مسئله بدهی‌های گذشته فدراسیون است که اذیتمان می‌کند. این بدهی‌ها برای چندین سال پیش است و آن زمان که من خودم دوچرخه سوار بودم و هیچ خبری از مدیریت نبود، الان باید بدهی‌های آن زمان را پرداخت کنم. تعجب می‌کنم چگونه چندین سال این بدهی‌ها پرداخت نشده اند.
دوچرخه‌سواری یک سهمیه المپیک می‌گیرد
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند شانس گرفتن سهمیه بیشتر  در المپیک را دارند؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم و تنها سهمیه ما در بخش جاده است.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.