تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 49026

الله‌یار، از جدال با مصدومیت تا حضور در بلژیک

الله‌یار، از جدال با مصدومیت تا حضور در بلژیک

به گزارش ایسنا، الله‌یار صیادمنش در شروع سال ۱۴۰۲ برای هال‌سیتی به میدان رفت و در فروردین ۱۴۰۲ با گلزنی برابر ساندرلند نشان داد به آمادگی قبل برگشته است. مهاجم ایرانی در دو سال حضورش در هال‌سیتی در ۳۸ بازی حضور داشت، سه گل زد و دو پاس گل هم ارسال کرد ولی مصدومیت اجازه نداد

به گزارش ایسنا، الله‌یار صیادمنش در شروع سال ۱۴۰۲ برای هال‌سیتی به میدان رفت و در فروردین ۱۴۰۲ با گلزنی برابر ساندرلند نشان داد به آمادگی قبل برگشته است. مهاجم ایرانی در دو سال حضورش در هال‌سیتی در ۳۸ بازی حضور داشت، سه گل زد و دو پاس گل هم ارسال کرد ولی مصدومیت اجازه نداد بتواند به‌خوبی خودش را در این تیم نشان دهد. او به همین دلیل تصمیم گرفت از هال‌سیتی جدا شود.
همچنین مصدومیت صیادمنش در اواخر سال باعث شد جام ملت‌ها را هم از دست بدهد. او که به دلیل مصدومیت نتوانست در جام جهانی باشد، جام ملت‌ها را نیز به همین دلیل از دست داد تا جام ملت‌های ۲۰۲۳ دومین رویداد بزرگی باشد که از دست می‌دهد. 

این بازیکن سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه شد و از آنجا نیز به تیم استانبول‌اسپور قرض داده شد. او در ادامه راهی زوریا در اوکراین شد و درخشید و توانست به صورت قرضی راهی هال‌سیتی شود. سال ۱۴۰۲ برای صیادمنش آنقدر هم تلخ نبود و او تصمیم به حضور در فوتبال بلژیک گرفت. مبلغ انتقال الله‌یار به وسترلو دو میلیون پوند بود و او با قراردادی دو و نیم ساله راهی این تیم بلژیکی شد تا بتواند خودش را نشان دهد.
هنوز هم برای صیادمنش دیر نیست چون او تنها ۲۲ سال دارد و مصدومیت‌هایش را نیز پشت سر گذاشته است و حالا می‌تواند بلژیک را نقطه شروع خودش قرار دهد. 

صیادمنش زمانی که مارک ویلموتس روی نیمکت ایران بود توانست برای این تیم گلزنی کند و جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران شود. او در هفت بازی ملی توانسته است یک گل به ثمر برساند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.