تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 46105

الریاضیه: طارمی خاطرات بازی با الهلال را زنده کرد

الریاضیه: طارمی خاطرات بازی با الهلال را زنده کرد

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف سوریه رفت. ایران در این بازی توانست در ضربات پنالتی برابر حریفش به پیروزی دست پیدا کند و راهی یک چهارم نهایی شود. این بازی یک اتفاق تلخ برای ایران داشت و آن اخراج مهدی طارمی در دقایق

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف سوریه رفت. ایران در این بازی توانست در ضربات پنالتی برابر حریفش به پیروزی دست پیدا کند و راهی یک چهارم نهایی شود. این بازی یک اتفاق تلخ برای ایران داشت و آن اخراج مهدی طارمی در دقایق پایانی نیمه دوم بود.
روزنامه الریاضیه عربستان به اخراج طارمی در این بازی واکنش نشان داد.
الریاضیه با تیتر “طارمی خاطرات دیدار با الهلال را زنده کرد” نوشت: این برای نخستین بار نیست که طارمی از بازی اخراج می‌شود. طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت این مهاجم ایرانی تاکنون ۸ بار کارت قرمز دریافت کرده است.
الریاضیه در ادامه نوشت: طارمی با اخراج برابر سوریه خاطرات اخراج در دیدار برابر الهلال در سال ۲۰۱۵ را تکرار کرد. در آن سال پرسپولیس در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با یک گل الهلال را شکست داد اما الهلال در بازی برگشت در حالی که طارمی دو کارت زرد دریافت کرد با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد و راهی دور بعد شد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.