تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 23626

اطمینان “تانک روس” از حضور در المپیک پاریس

اطمینان “تانک روس” از حضور در المپیک پاریس

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت استار نیوز، عبدالرشید سعدالله یف قهرمان دو دوره المپیک در کشتی آزاد مطمئن است که ورزشکاران روسیه اجازه حضور در مسابقات بین المللی و بازی های المپیک را به دست خواهند آورد. سعدالله یف در این باره به خبرنگاران گفت:‌ بزرگترین چالش برای من سومین قهرمانی در

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت استار نیوز، عبدالرشید سعدالله یف قهرمان دو دوره المپیک در کشتی آزاد مطمئن است که ورزشکاران روسیه اجازه حضور در مسابقات بین المللی و بازی های المپیک را به دست خواهند آورد. سعدالله یف در این باره به خبرنگاران گفت:‌ بزرگترین چالش برای من سومین قهرمانی در بازیهای المپیک است. خداوند متعال چنین آزمونی را پیش روی من قرار داده است تا ببیند آیا می توانم آن را تحمل کنم یا نه، فکر می کنم همه این بحث های محرومیت روسیه از رقابت های بین المللی تمام می شود و ما در مسابقات بین المللی شرکت خواهیم کرد.
عبدالرشید سعدالله یف اولین طلای خود را در درسته ۸۶ کیلوگرم المپیک ریو به دست آورد. در آن دسته علیرضا کریمی از ایران هفتم شد. او همچنین در المپیک ۲۰۲۰ توکیو این بار در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز با برتری مقابل کایل اسنایدر آمریکایی دومین طلای المپیک خود را کسب کرد. در آن دسته محمدحسین محمدیان سیزدهم شد.
سعدالله‌یف همچنین ۴ طلا و یک نقره جهانی را نیز در حالی در کارنامه دارد که به دلیل محرومیت روسیه نتوانست اخیرا در مسابقات جهانی بلگراد حضور داشته باشد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.