تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر : 31124

اصلاح هندسی و توسعه میدان سیزده آبان

اصلاح هندسی و توسعه میدان سیزده آبان

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردارمنطقه در این باره گفت: میدان سیزده آبان از میادین مهم و پر تردد در منطقه است که در بیشتر ساعات روز با مشکلاتی نظیر تداخل حرکتی خودروها به دلیل پارک دوبل خودورها در اطراف میدان همچنین گره ترافیکی سنگین روبروست. سالاری

به گزارش ایسنا، بنا براعلام روابط عمومی منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور شهردارمنطقه در این باره گفت: میدان سیزده آبان از میادین مهم و پر تردد در منطقه است که در بیشتر ساعات روز با مشکلاتی نظیر تداخل حرکتی خودروها به دلیل پارک دوبل خودورها در اطراف میدان همچنین گره ترافیکی سنگین روبروست.
سالاری پور همچنین نبود فضای سبز اطراف میدان را از دیگر مشکلات این محدوده عنوان کرد که بویژه در ایام مذهبی و مناسبت‌ها بواسطه تجمع مردم برای حضور در این برنامه‌ها ضروری به نظر می‌رسد، افزود: بر این اساس و به منظور بازشدن گره ترافیکی همچنین افزایش سیمای بصری این میدان، طرح تبدیل میدان به ابعاد ۱۵۰۰ متر اجرایی می‌شود.
وی ادامه داد: بر این اساس این طرح در آینده نزدیک و برای ایجاد فضایی امن برای عابرین پیاده و خالی شدن خودروها در حاشیه میدان و حرکت و روانسازی خودروها ، با اجرای اصلاحات هندسی و باز شدن گره‌های ترافیکی و زیباتر و وسیع‌تر شدن میدان اجرا می‌شود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.