تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
کد خبر : 15676

ابراهیمی: از ۳ ماه دیگر تمرینات کشتی را شروع می‌کنم

ابراهیمی: از ۳ ماه دیگر تمرینات کشتی را شروع می‌کنم

محمدجواد ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود برای بازگشت به میادین، اظهار کرد: در حال حاضر در باشگاه استقلال مشغول فیزیوتراپی هستم و خوشبختانه وضعیتم رو به بهبودی است، طبق نظر پزشکان از پایان فروردین می‌توانم تمرینات ابتدایی را شروع کنم و به مرور به کشتی بازگردم. دارنده ۲ مدال طلای آسیا،

محمدجواد ابراهیمی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خود برای بازگشت به میادین، اظهار کرد: در حال حاضر در باشگاه استقلال مشغول فیزیوتراپی هستم و خوشبختانه وضعیتم رو به بهبودی است، طبق نظر پزشکان از پایان فروردین می‌توانم تمرینات ابتدایی را شروع کنم و به مرور به کشتی بازگردم.

دارنده ۲ مدال طلای آسیا، افزود: از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت کهنه بودم که در تمرینات تیم ملی تشدید شده بود و به این دلیل که از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بودم، برای ادامه حضور در میادین و اینکه بتوانم مبارزه کنم باید هر چه سریعتر جراحی می‌کردم. دو مرتبه عمل جراحی کردم، خوشبختانه با حمایت‌های فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر که یک مرتبه نیز از بنده عیادت کرد و جا دارد از او تشکر کنم، عمل جراحی موفقی داشتم. خدا را شکر در حال حاضر نیز با حضور در جلسات فیزیوتراپی هر چه به سمت جلو می‌روم وضعیتم بهتر می‌شود و امیدوارم هر چه سریعتر به میادین کشتی بازگردم.

وی درباره زمان تقریبی بازگشت به تمرینات کشتی، گفت: طبق نظر پزشکان ۳ ماه دیگر می‌توانم به تمرینات کشتی بازگردم و به مرور مهیای حضور در میادین شوم. قطعا انگیزه بالایی برای بازگشت به کشتی دارم و امیدوارم بتوانم باز هم به دوبنده تیم ملی برسم و برای کشور افتخارآفرینی کنم.

ابراهیمی با بیان اینکه امیدوار است بتواند در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به میدان برود، خاطرنشان کرد: به هیات کشتی مازندران نامه زدم و درخواست کردم که پیگیر این موضوع شوند، امیدوارم این موضوع با موافقت کادر فنی و فدراسیون روبرو شود تا بتوانم با انگیزه بالا به میادین بازگردم.

وی در پایان با اشاره به موفقیت‌های کشتی ایران در سال گذشته، گفت: تیم ملی قرار است در اولین رویداد عازم مسابقات قهرمانی آسیا شود و برای همه نفرات اعزامی آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.