تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 34348

ابراز تاسف سرمربی والیبال فرانسه از غیبت بهروز عطایی در آمریکا

ابراز تاسف سرمربی والیبال فرانسه از غیبت بهروز عطایی در آمریکا

به گزارش ایسنا، آندره‌آ جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی در دو ست اول بسیار دشوار بود. خصوصا در بخش اول ست نخست فرانسه باید ریتم بازی خود را پیدا می‌کرد و در توپ‌های اول عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذاشت. اما در قسمت انتهایی ست نخست عملکردمان

به گزارش ایسنا، آندره‌آ جیانی، سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه پس از این مسابقه اظهار کرد: بازی در دو ست اول بسیار دشوار بود. خصوصا در بخش اول ست نخست فرانسه باید ریتم بازی خود را پیدا می‌کرد و در توپ‌های اول عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذاشت. اما در قسمت انتهایی ست نخست عملکردمان خصوصا در سرویس بهبود پیدا کرد. در ست دوم نیز این موضوع ادامه داشت. اما در ست سوم توپ‌های اول بهتر تبدیل به امتیاز می‌شد و ریتم بازی بهتر شده بود. با توجه به این عملکرد در نهایت موفق به پیروزی سه بر صفر شدیم.
او درباره حضورنداشتن بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها و صادرنشدن ویزایش نتوانست در هفته سوم لیگ ملت‌ها همراه تیم ایران باشد، افزود: از این موضع بسیار متاسف شدم. تیم ملی والیبال ایران سرمربی، مربی و دو تن از بازیکنان تاثیرگذارش را در اختیار ندارد و کنارآمدن با این موضوع در این سطح اصلا آسان نیست. از بابت این موضوع واقعا متاسفم؛ چرا که خودم ترجیح می‌دهم همیشه تیم کامل را در اختیار داشته باشم. در هر صورت این دیدار برگزار شد اما تیم فرانسه احترام بسیار بیشتری برای تیم ملی والیبال ایران قائل شد.
امیرحسین اسفندیار هم پس از شکست سه بر صفر ایران برابر فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: مقابل قهرمان المپیک بازی تماشاگرپسندی داشتیم. تماشاگران داخل سالن و ایرانی‌هایی که بازی را دیدند، از آن لذت بردند. بازیکنان تلاش خود را انجام دادند اما ویزاندادن به چند بازیکن و سرمربی به تیم لطمه زد. قطعا تمام تلاش خود را انجام دادیم که برنده از زمین خارج شویم اما نشد. تجربه آنها به ما چربید و نتیجه را از آن خود کردند اما دست از تلاش‌کردن برنمی‌داریم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی درباره ناقص‌بودن کادر فنی تیم ایران در این مسابقه تصریح کرد: قطعاً شرایط خوبی نبود و فقط دو مربی روی نیمکت تیم را هدایت می‌کردند. روی این دو مربی و خود تیم فشار زیاد شده بود. اولین بار است که می‌بینم چنین اتفاقی افتاده است. قبل از این ندیده بودم که در یک تورنومنت به سرمربی یا بازیکن ویزا ندهند. در چنین شرایطی کار برای ما کمی دشوار می‌شود.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.