تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر : 38277

ابراز امیدواری زالوژنی به شنیدن «اخبار خوب» پس از نشست با فرماندهان ناتو

ابراز امیدواری زالوژنی به شنیدن «اخبار خوب» پس از نشست با فرماندهان ناتو

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در کانال تلگرام خود نوشت: دیدار با شرکای آمریکایی و بریتانیایی. طیف وسیعی از مسائل و گفت‌وگوهای سازنده انجام شد. زالوژنی نوشت: من متحدان را از جزئیات وضعیت عملیاتی در سراسر جبهه جنگ مطلع کردم. ما صحبت‌های فرماندهان را شنیدیم

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، «والری زالوژنی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین در کانال تلگرام خود نوشت: دیدار با شرکای آمریکایی و بریتانیایی. طیف وسیعی از مسائل و گفت‌وگوهای سازنده انجام شد.
زالوژنی نوشت: من متحدان را از جزئیات وضعیت عملیاتی در سراسر جبهه جنگ مطلع کردم. ما صحبت‌های فرماندهان را شنیدیم و در مورد مشکلات گروه‌های ارتش صحبت کردیم. من دیدگاه خود را از وضعیت در خط تماس به اشتراک گذاشتم. ما در مورد نیازهای ارتش اوکراین به مهمات، تسلیحات و تجهیزات نظامی صحبت کردیم. ما منتظر خبرهای خوب هستیم.
زالوژنی و فرماندهان نظامی اوکراین ماه گذشته نیز در کی‌یف با «کریستوفر کاوولی» فرمانده نیروهای آمریکایی در اروپا، «تونی راداکین» رئیس ستاد دفاع بریتانیا و شمار دیگری از مقام‌های نظامی این ۲ کشور عضو ناتو نشست برگزار کردند و «روند ضدحمله» یکی از موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.
طبق اعتراف منابع رسانه‌ای و مقام‌های غربی، ضدحمله اوکراین موفقیت چشمگیری نداشته است؛ این در حالی است که غربی‌ها چندین بسته کمک نظامی و تسلیحاتی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

زالوژنی درباره نشست اخیر با فرماندهان ناتو همچنین نوشت «طرفین درباره چگونگی تقویت دفاع هوایی اوکراین، فراهم کردن وسایل حمل و نقل اضافی برای تخلیه مجروحان و یافتن راه‌هایی برای تعمیر تجهیزات و بازگرداندن کارایی رزمی واحدهای نظامی بحث کردند».
به گفته فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، وضعیت دریای سیاه به طور جداگانه مورد بحث قرار گرفت. همچنین زالوژنی از شرکای اوکراین برای «کار سازنده و حمایت» آن‌ها در مبارزه با روسیه تشکر کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.