تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 43467

“آورتا” ساری در مدار پیروزی‌های متوالی لیگ برتر بسکتبال

“آورتا” ساری در مدار پیروزی‌های متوالی لیگ برتر بسکتبال

شاگردان ” سیامک ویسی” در تیم آورتا ساری درهفته نهم این مسابقات عصر پنجشنبه ۲۳ آذرماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم “لیموندیس” فارس بودند و در نهایت با پیروزی و اختلاف ۲ امتیازی در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۹۹ بر۹۷ صاحب پیروزی شدند. آورتایی‌ها که با پیروزی روحیه بخش هفته گذشته برابر تیم

شاگردان ” سیامک ویسی” در تیم آورتا ساری درهفته نهم این مسابقات عصر پنجشنبه ۲۳ آذرماه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم “لیموندیس” فارس بودند و در نهایت با پیروزی و اختلاف ۲ امتیازی در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۹۹ بر۹۷ صاحب پیروزی شدند.
آورتایی‌ها که با پیروزی روحیه بخش هفته گذشته برابر تیم طبیعت تهران، پای به این بازی خانگی گذاشته بودند، مطابق انتظار بازی را خوب شروع کردند و درهمان دست نخست مسابقه سعی در برتری خود نسبت به حریف داشتند.
هرچند نماینده فارس هم دراین دست پا به پای تیم آورتا ساری پیش آمد تا جدال دو تیم در این دست با نتیجه ۲۱ بر ۲۰ به سود تیم میزبان خاتمه یابد.

در دست دوم این مسابقه شاگردان “سیامک ویسی” درتیم آورتا ساری با کنترل بهتر در پرتاپ توپ به سمت سبد تیم لیموندیس فارس و برگشت‌های به موقع در دفاع، درنهایت این دست را با ایجاد اختلاف امتیازی بالا به سود خود با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ پیروز و راهی رختنکن شدند.
در شروع دست سوم این مسابقه آورتایی‌ها اختلاف امتیازی خود را حفظ کردند و با ادامه طرح ریزی درایجاد موقعیت وشوت‌های سه امتیازی در نهایت با اختلاف ۱۶ امتیازی ۷۴ بر ۵۸ به سود خود به پایان رساندند.
در شروع دست چهارم این مسابقه، فارسی‌ها دامنه حملات خود را افزودند و تا دقایقی پایانی این دست توانستند بازی را به تساوی بکشانند و در نهایت موفق هم شده بودند.
در ثانیه‌های پایانی مسابقه که همگان منتظر کشیدن شدن بازی به وقت‌های اضافه و تعیین تیم پیروز در این وضعیت بودند، درنهایت بازیکن فرصت طلب تیم آورتا ساری با پرتاپی هدفمند ۲ امتیازی تیمش را درموقعیت پیروزی قرار داد تا ساروی درنهایت با امتیاز ۹۹ بر ۹۷ برنده این جدال حساس باشند.

تیم آورتا ساری باکسب دو امتیاز این بازی خانگی، صاحب چهارمین پیروزی این فصل خود و در جدول رده‌بندی این مسابقات ۱۳ امتیازی شد و به جمع تیم‌های نیمه اول جدول صعود کرد.
در هفته دهم این مسابقات تیم آورتا ساری روز پنجشنبه ۳۰ آذر در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم شهرداری گرگان قهرمان چند دوره گذشته این مسابقات خواهد رفت.
در مسابقات امسال لیگ برتربسکتبال باشگاه‌های کشور ۱۲ تیم رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند.
تیم‌های کاله و آورتا ساری دو نماینده امسال مازندران درمسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور هستند.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.