تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر : 41037

آمادگی دستگاه‌ها برای راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی

آمادگی دستگاه‌ها برای راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، راهپیمایی روز ۱۳ آبان، فردا در تهران برگزار می‌شود و در همین راستا دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، مترو، اتوبوسرانی و… تمهیدات لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم در نظر گرفته‌اند. تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در تهران در

به گزارش برگزیده ها به نقل از ایسنا، راهپیمایی روز ۱۳ آبان، فردا در تهران برگزار می‌شود و در همین راستا دستگاه‌های مختلف از جمله پلیس راهنمایی و رانندگی، مترو، اتوبوسرانی و… تمهیدات لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم در نظر گرفته‌اند.
تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در تهران
در همین راستا سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در تهران، با اشاره به اینکه برقراری نظم و ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از انسداد مسیر در محدوده برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله اقداماتی است که پلیس راهور در دستورکار خود قرار داده و بر این اساس نیز یکسری تمهیدات ترافیکی را برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته‌ایم، گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۱۳ آبان آغاز شده و تا پایان مراسم و تخلیه معابر در اطراف لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، از ساعت ۲۳:۳۰ روز جمعه ۱۲ آبان تا پایان مراسم در طول خیابان طالقانی حدفاصل خیابان موسوی تا خیابان مفتح محدودیت تردد وجود دارد. علاوه بر آن از ساعت هفت صبح روز ۱۳ آبان محدودیت‌های تردد در خیابان طالقانی حدفاصل تقاطع مفتح تا ولیعصر (عج) و درصورت نیاز تا تقاطع قدس – طالقانی، خیابان سپهبد قرنی از میدان فردوسی به سمت شمال،  خیابان نجات‌الهی (ویلا) از خیابان انقلاب اسلامی به سمت شمال، خیابان ایرانشهر از خیابان کریمخان به سمت جنوب،  خیابان مفتح از میدان هفت‌تیر به سمت جنوب، کنارگذرهای پل حافظ ورودی به خیابان طالقانی،  خیابان ولیعصر(عج) به سمت شمال از خیابان انقلاب و خیابان فلسطین به سمت جنوب از بلوار کشاورز  اجرا می‌شود. این محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.
موسوی‌پور درخصوص محدودیت توقف در نظر گرفته شده برای راهپیمایی ۱۳ آبان نیز گفت:‌ در خیابان طالقانی حدفاصل خیابان سپهبد قرنی تا خیابان مفتح، خیابان ایرانشهر حدفاصل خیابان کریمخان تا خیابان طالقانی و کلیه محل‌های چینش اتوبوس‌های شرکت واحد محدودیت توقف خواهیم داشت و از رانندگان می‌خواهیم که در این خصوص با پلیس همکاری کنند.
سرهنگ موسوی‌پور درباره مسیرهای جایگزین برای تردد در طول راهپیمایی نیز گفت: محدوده شمال به جنوب خیابان حافظ، خیابان ولیعصر (عج) ، خیابان شریعتی نیز  به عنوان مسیرهای جایگزین خواهند بود.
وی درباره محل‌های تعیین شده برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد نیز گفت: خیابان های موسوی، ایرانشهر و ضلع غربی خیابان سپهبد قرنی حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان فردوسی، ضلع شمالی خیابان سمیه حدفاصل خیابان مفتح تا خیابان نجات الهی، ضلع جنوبی خیابان کریمخان حدفاصل خیابان ایرانشهر تا میدان هفت تیر، ضلع شمالی خیابان طالقانی حدفاصل خیابان شریعتی تا خیابان مفتح، ضلع شرقی خیابان مفتح حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان هفت تیر،  خیابان ولیعصر (عج) از تقاطع طالقانی به سمت شمال تا تقاطع خیابان فاطمی، میدان فاطمی، خیابان جویبار تا بلوار کشاورز، ضلع جنوبی خیابان کریمخان حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا خیابان قرنی، خیابان میرزای شیرازی، ضلع شمالی خیابان اراک، ضلع غربی خیابان سپهبد قرنی حدفاصل خیابان کریمخان تا خیابان طالقانی، هر دو مسیر خیابان مفتح حدفاصل خیابان انقلاب تا خیابان طالقانی و خیابان‌های ورزنده، ضلع غربی خیابان مفتح حدفاصل میدان هفت تیر تا خیابان طالقانی برای توقف اتوبوس‌های شرکت واحد در نظر گرفته شده است.
تدابیر شرکت واحد برای راهپیمایی ۱۳ آبان
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران نیز در این روز خدمات‌رسانی ویژه‌ای دارد؛ مهدی علیزاده- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرده است که همکاران بنده در شرکت واحد پیش‌بینی‌های لازم برای حضور گسترده مردم در مراسم امسال را انجام داده‌اند و با قدرت تمام افتخار خدمات‌رسانی به مردم شریف تهران را در این مراسم خواهند داشت.
علیزاده با اشاره به جزئیات خدمات‌رسانی این شرکت در مراسم روز ۱۳ آبان، گفت: ناوگان این شرکت برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم روز دانش‌آموز که روز شنبه در خیابان طالقانی (مقابل لانه جاسوسی سابق) برگزار می‌شود با تخصیص ناوگان ویژه نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کند. میدان امام حسین(ع)- میدان انقلاب اسلامی- میدان خراسان- پایانه شهید محلاتی- میدان سپاه- میدان راه‌آهن و میدان آزادی نقاطی هستند که ناوگان اتوبوسرانی شرکت‌کنندگان را به محل برگزاری مراسم انتقال می‌دهد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از اختلال در خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی در محدوده برگزاری مراسم هماهنگی لازم با پلیس راهور انجام شده است، گفت: شرکت‌کنندگان پس از پایان مراسم به مبادی و میادین اولیه، بازگردانده خواهند شد. بر اساس تدابیر انجام شده کوچکترین خللی در خدمات رسانی شرکت واحد به مردم شریف تهران در سایر نقاط شهر نیز ایجاد نخواهد شد.
به‌کارگیری قطارهای فوق‌العاده در خط یک متروی تهران
متروی تهران نیز در این روز، هماهنگی‌هایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام داده است؛ به گونه‌ای که مسعود درستی- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرده است که متروی تهران آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان است. 
به گفته وی، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان می‌توانند از ایستگاه متروی طالقانی برای حضور در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار در محدوده لانه جاسوسی آمریکا استفاده کنند و پس از پایان‌یافتن مراسم نیز این ایستگاه برای ارائه سرویس‌دهی مناسب به مسافران مهیا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه همچنین از اعزام قطار فوق‌العاده برای جابه‌جایی مسافران در زمان برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان خبر داد و گفت: در صورت ازدحام پیشنهاد می‌شود مسافرانی که قصد پیاده‌شدن در ایستگاه آیت‌الله طالقانی را دارند از ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر یا دروازه‌دولت استفاده کنند. در زمان ازدحام مسافری و به منظور تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در این اجتماع مردمی، قطارهای فوق‌العاده در خط یک مترو به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.