تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 31182

آغاز ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری/ پایان شکایت و شکایت‌کشی؟

آغاز ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون سوارکاری/ پایان شکایت و شکایت‌کشی؟

به گزارش ایسنا، ‌مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۱ برگزار و مسعود خلیلی به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد اما وزارت ورزش و جوانان با توجه به ایرادات وارده به روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مذکور، ۲۳ شهریور محمود حیدری را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی کرد. در ادامه با

به گزارش ایسنا، ‌مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، ۲۱ خرداد سال ۱۴۰۱ برگزار و مسعود خلیلی به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد اما وزارت ورزش و جوانان با توجه به ایرادات وارده به روند برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون مذکور، ۲۳ شهریور محمود حیدری را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری معرفی کرد. در ادامه با شکایت مسعود خلیلی از وزارت ورزش و جوانان، دیوان عدالت اداری دستور موقتی مبنی بر توقف اجرای ابلاغیه با موضوع انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری صادر کرد اما طولی نکشید که وزیر ورزش و جوانان در حکمی رضا زندی خواری را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری منصوب کرد و تا در نهایت همگی در انتظار برگزاری انتخابات جدید این فدراسیون باشند.
در نهایت و با وجود کشمکش‌های فراوان ثبت نام از نامزدهای پست ریاست فدراسیون سوارکاری از روز گذشته آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد یافت. در عین حال اعلام شده است که مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری به منظور انتخاب رییس فدراسیون و اعضای هیات رییسه در سال ۱۴۰۲، برگزار می‌شود.
* اطلاعیه ثبت نام از داوطلبان پست ریاست فدراسیون سوارکاری:

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.