تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۳:۴۱
کد خبر : 11365

کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر آغاز بکار کرد

کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر آغاز بکار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، در این نشست رییس جمعیت هلال احمر گفت: مهم‌ترین علت تشکیل این کمیته بهره‌گیری از خرد جمعی است که می‌تواند باعث ارتقا سطح کیفی مجموعه شود. کولیوند افزود: یکی از موارد برنامه چهارگانه جمعیت هلال‌احمر موضوع اقتصادی و مولدسازی دارایی‌هاست. رییس جمعیت ادامه داد:

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، در این نشست رییس جمعیت هلال احمر گفت: مهم‌ترین علت تشکیل این کمیته بهره‌گیری از خرد جمعی است که می‌تواند باعث ارتقا سطح کیفی مجموعه شود.

کولیوند افزود: یکی از موارد برنامه چهارگانه جمعیت هلال‌احمر موضوع اقتصادی و مولدسازی دارایی‌هاست.

رییس جمعیت ادامه داد: در جمعیت کمیته‌ای تحت عنوان «کمیته مولدسازی» وجود دارد اما بنا به دلایلی در خصوص مولدسازی موفقیتی تاکنون حاصل نشده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از شرکت‌های زیر مجموعه هلال‌احمر و برخی اموال در جمعیت هلال‌احمر وجود دارد که نیاز است با برنامه ریزی منسجم به سوددهی برسند و این کمیته می‌تواند در برنامه ریزی این موضوع نقش کلیدی داشته باشد.

رییس جمعیت هلال احمر توضیح داد: آن چیزی که جمعیت هلال‌احمر را زنده نگه می‌دارد اعتماد و اطمینان اجتماعی است و مهم‌ترین وظیفه من و همکارانم در اینجا پاسداری از آن است.

کولیوند به ایجاد یک ساختار مالی پویا و پایدار در جمعیت هلال‌احمراشاره کرد و ادامه داد: این کمیته با سیاستگذاری اصولی می تواند کمک کند تا جمعیت یک ساختار مالی پویا و پایدار داشته باشد و چهره جدیدی از جمعیت هلال‌احمر در اذهان مردم شکل گیرد.

مقرر شد تا جلسات «کمیته مشورتی اقتصادی جمعیت هلال‌احمر» هر ۱۵ روز یک‌بار با هماهنگی خزانه‌دار جمعیت تشکیل شود.

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.