تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر : 47277

هروی: کاراته نیازمند حمایت بیشتر است

هروی: کاراته نیازمند حمایت بیشتر است

به گزارش ایسنا، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه، توضیح داد: چند سالی بود که نمایشگاه رسانه برگزار نمی‌شد و خوشبختانه امسال مجددا راه‌اندازی شد که اتفاق خوبی است. خوشحالم که این نمایشگاه مجدد راه افتاد و مورد استقبال خوبی هم قرار

به گزارش ایسنا، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و رسانه، توضیح داد: چند سالی بود که نمایشگاه رسانه برگزار نمی‌شد و خوشبختانه امسال مجددا راه‌اندازی شد که اتفاق خوبی است. خوشحالم که این نمایشگاه مجدد راه افتاد و مورد استقبال خوبی هم قرار گرفته است، امیدوارم در سال‌های بعد به صورت منسجم‌تری حمایت شود چون قطعا نتایج خوبی را در جامعه خواهد داشت.
او درباره آخرین وضعیت و برنامه‌های تیم ملی کاراته نیز گفت: با توجه به انتخاب مدیر سازمان‌ تیم‌های ملی، قرار است برنامه‌ریزی را ایشان انجام دهند و بنده الان نمی‌توانم اظهار نظر خاصی کنم. باید منتظر باشیم تا ایشان برنامه لازم را ارائه کنند.
هروی درباره مسابقات پیش روی کاراته ایران نیز گفت: ما در سال آینده چهار مسابقه بسیار مهم را پیش‌رو داریم. مسابقات قهرمانی آسیا و جهان رده‌های پایه و بزرگسالان بسیار مهم هستند که امیدواریم نتایج خوبی را در این میادین کسب کنیم. آقایان نکوخصلت و طباطبایی در سازمان تیم‌های ملی قطعا برنامه‌های خوبی را تدوین خواهند کرد تا بتوانیم روند خوبی را طی کنیم.
سرمربی تیم ملی کاراته ایران درباره آینده این رشته نیز گفت: ما استعدادها و نیروی انسانی خوبی در کاراته داریم، فقط نیاز است که حمایت‌های بیشتری از این رشته صورت بگیرد تا با تلاش‌هایی که دکتر طباطبایی انجام می‌دهد و برنامه‌ریزی خوب مدیر سازمان تیم‌های ملی، در میادین مختلف مثل کاراته وان و … شرکت کرده و جوانان را به بدنه تیم ملی تزریق‌ کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بخورد.
انتهای پیام

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.