تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 22220

قیمت واکس کفش چرم مصنوعی

قیمت واکس کفش چرم مصنوعی

برای داشتن یک کفش مرتب و تمیز بهترین گزینه استفاده از واکس کفش جیر و چرم است که فروش آن در این سایت صورت می گیرد و شما می توانید خرید خوب با قیمت مناسب داشته باشید. امروزه به دلیل بالا بودن قیمت کفشهای جیر و چرم استفاده از واکس کفش بسیار رواج پیدا کرده

برای داشتن یک کفش مرتب و تمیز بهترین گزینه استفاده از واکس کفش جیر و چرم است که فروش آن در این سایت صورت می گیرد و شما می توانید خرید خوب با قیمت مناسب داشته باشید.

امروزه به دلیل بالا بودن قیمت کفشهای جیر و چرم استفاده از واکس کفش بسیار رواج پیدا کرده است و افراد برای نگهداری بهتر، از واکس کفش استفاده می کنند تا کفش عمر طولانی تری داشته باشد و علاوه بر این استفاده از واکس برای کفش باعث زیبایی و آراستگی بیشتر کفش می شود که همین امر سبب می شود تا افراد ظاهری شیک و تمیز داشته باشند.

با توجه به قیمت بالایی که کفشها دارند بهتر است که افراد در حفظ و نگهداری آنها دقت کنند تا مجبور به هزینه مجدد برای خرید کفش نباشند.

بنابراین بهترین کار، خرید یک اسپری واکس کفش مناسب و با کیفیت از یک مرکز معتبر می باشد.

اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای خرید واکس می باشید مجموعه آراد برندینگ یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش واکس می باشد که محصولات با کیفیت و مرغوبی را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می کند.

شما می توانید فرم مربوطه را پر کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت واکس کفش

با گذشت سالها و پیشرفت تکنولوژی تحولاتی در ساخت واکس صورت گرفت و تولیدکنندگان توانستند واکس چرم را با توجه به جنس کفش تولید کنند که با این کار، هر واکس مختص یک نوع جنس از کفش می باشد بنابراین کفشها دوام بیشتری خواهند داشت.

به همین دلیل است که استفاده از واکس کفش طرفداران زیادی پیدا کرد و افراد هنگام خرید کفش، واکس متناسب با جنس کفش را خریداری می کنند تا بتوانند از آن به خوبی محافظت کنند.

اگر می خواهید با انواع واکس کفش و موارد استفاده آن بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه به دلیل استفاده زیاد از واکس کفش چرم طبیعی انواع بسیار گوناگونی از آن تولید شده است که البته قیمت واکس کفش هم در هر نوع متفاوت است.

انواع گوناگون واکس کفش عبارتند از:

واکس جامد

این نوع از قدیمی ترین نوع واکسها می باشد که اگر از آن استفاده کرده باشید متوجه شدید که هنگام استفاده باعث سیاه و کثیف شدن دست می شود و به همین دلیل تولیدکنندگان، به تولید نوع دیگری از آن اقدام کردند.

واکس مایع

واکس مایع نیز همانطور که از نامش پیداست به صورت مایع می باشد که براقیت خاصی به کفش می بخشد اما عیبی که دارد این است که دوام زیادی نداشته و بیشتر جنبه زیبایی دارد.

واکس اسپری

برای استفاده از این نوع واکس کافیست واکس را روی کفش اسپری کنید تا کفش شما تمیز و براق شود.

واکس کرمی

این واکس حالتی شبیه به کرم دارد و باعث براقیت کفش می شود.

دلیل تولیدات انواع جدید از واکس این است که استفاده از واکسهای جامد و قدیمی بسیار دشوار بود و معایبی را به همراه داشت.

واکس کفش چرم مصنوعی و طبیعی ایرانی و خارجی با قیمت مناسب

همیشه وقتی صحبت از وسایل شخصی و شیک می شود یادمان به محصولات مختلفی مانند، کیف، کفش، پالتو و مانند اینها می افتد که هرکدام از آنها می توانند تولید شده از چرم مصنوعی و یا طبیعی ایرانی و خارجی باشند و برای نگهداری بهتر از واکس که یک نگهدارنده موثر و مناسب استفاده می شود.

استفاده از وسایل چرمی به دلیل کارایی که دارند گزینه مناسبی هستند، ولی باید تلاش کرد تا به بهترین شکل ممکن از آنها نگهداری شود، تا بتوانند کارایی بیشتری داشته باشند، این محصولات با استفاده از انواع چرم طبیعی و مصنوعی تولید می شوند و نمونه های طبیعی کاربرد بیشتری نسبت به نمونه های مصنوعی دارند.

برای اینکه بتوانید بهترین استفاده را از کت چرم داشته باشید، نیاز است تا از آن مراقبت کرده و به موقع آنرا احیاء کنید، یک نمونه از گزینه های رسیدگی به آنها استفاده از واکس اسپره ای می باشد، این محصول به دلیل اینکه به صورت اسپری است می تواند حجم بیشتری از کت را پاشش نماید و فقط کافی است که واکس کفش چرم مصنوعی از فاصله ده الی دوازده سانتی متر به کفش پاشیده شود تا به خوبی همه جای آنرا در بر بگیرد، البته بعد از آن با استفاده از برس مخصوص و یا ابر، روی آنرا بمالید تا همه جای محصول مورد نظر واکس خور شود.

معمولا در فصل زمستان و با سرد شدن هوا داخل خودرو ها نیز سرد می شود و باعث سفت شدن داشپورت آنها و بعد از مدتی ترک برداشتن آنها می شود، استفاده از واکس اسپره ای برای داشپورت ماشین نیز کارایی داشته و می تواند به خوبی از سفت شدن آن جلوگیری کند، این محصول با خاصیتی که دارد می تواند ایجاد لایه ی محافظ بر روی آن کند و به این وسیله از خرابی جلوگیری نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.