تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۶
کد خبر : 52715

حل مشکلات معیشتی شدنی است

حل مشکلات معیشتی شدنی است

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات معیشتی با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از تجارب بین‌المللی شدنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و ثبت نام به عنوان داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: به ساحت نورانی امام بزرگوار ادای احترام می‌کنم و یاد شهدای گرانقدر اخیر، رئیس جمهور سخت‌کوش و متواضع و همراهان ایشان را گرامی می‌دارم و ضمن همدردی با مردم مظلوم و مقاوم رفح به سردار بزرگ مقاومت، شهید سلیمانی ادای احترام می‌نمایم.
وی خطاب به مردم ایران افزود: مردم عزیز ایران، امروز شرایط معیشتی سخت است. همه انتظار دارند حکومت راه حل درستی برای مشکلات بیابد. اما آیا این مشکلات حل شدنی است؟ که می‌گویم آری، با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تجارب بین المللی این کار شدنی است.
لاریجانی تاکید کرد: برخی کشورها وضعی به مراتب بدتر از ما داشتند ولی توانستند آن را حل کنند، لذا باید از تجارب بین المللی، متناسب با مختصات کشور بهره بگیریم.
داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هدف اساسی این تغییرات عدالت اجتماعی و پیشرفت ملی در همه بخشهای فرهنگی اجتماعی، سیاسی، علمی و سیاست خارجی است. عدالت به این معنا که هر کس به حق خود برسد و پایه این حق حقوق فطری انسان‌ها است که باید دولت زمینه رشد آن را فراهم کند و در این مسیر ما به ملت قوی و دولت زمینه ساز نیازمندیم. می رسیم.
در حال تکمیل

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.