تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۳۵
کد خبر : 9132

حذف کمانداران کامپوند از رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا

حذف کمانداران کامپوند از رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا در بنگلادش و در مرحله حذفی انفرادی کامپوند زنان و مردان، کمانداران با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند. در این مسابقات، امیر کاظم‌پور پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم مسابقات به مصاف کمانداری از کویت رفت

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیروکمان قهرمانی آسیا در بنگلادش و در مرحله حذفی انفرادی کامپوند زنان و مردان، کمانداران با شکست برابر حریفان خود از دور مسابقات قهرمانی آسیا حذف شدند.

در این مسابقات، امیر کاظم‌پور پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم مسابقات به مصاف کمانداری از کویت رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۳۶ به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی برابر کمانداری از بنگلادش با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ به پیروزی رسید. وی در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۴ برابر کمانداری از هند شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

محمدصالح پالیزبان دیگر نماینده ایران پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از بنگلادش رفت و با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی برابر کمانداری از کره‌جنوبی با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۵ به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۹ بر ۱۴۷ شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

محمد معدن‌دار نیز پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۳ شکست خورد و حذف شد.

نیما محبوبی دیگر کماندار ایران پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۴۳ شکست خورد و حذف شد.

در ادامه این رقابت‌ها، گیسا بایبوردی پس از استراحت در دور نخست حذفی، در دور دوم برابر کمانداری از قزاقستان با  نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۲ به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. بایبوردی در دور بعد با نتیجه ۱۴۸ بر ۱۴۷ برابر کمانداری از کره جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

راحله فارسی نیز در دور نخست مسابقات حذفی برابر کمانداری از قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۷ به برتری رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

کوثر خشنودی‌کیا نیز در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ویتنام رفت و با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۴ به پیروزی رسید. وی در دور یک هشتم نهایی به مصاف کمانداری از کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.