تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
کد خبر : 6851

جریمه ۶۵۰ خودرو به علت نقض محدودیت‌های کرونایی در همدان

جریمه ۶۵۰  خودرو به علت نقض محدودیت‌های کرونایی در همدان

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تردد خودروهای غیربومی در شهر بسیار زیاد شده است، افزود: خودروها متعلق به استان یا شهر خاصی نیستند و خودروهایی با پلاک همه استان‌ها در سطح شهر تردد می‌کنند. وی با بیان اینکه تردد این خودروها در مناطق تفریحی، توریستی

سرهنگ فرخ جمالی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در چند روز گذشته تردد خودروهای غیربومی در شهر بسیار زیاد شده است، افزود: خودروها متعلق به استان یا شهر خاصی نیستند و خودروهایی با پلاک همه استان‌ها در سطح شهر تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه تردد این خودروها در مناطق تفریحی، توریستی افزایش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که بر اساس آخرین ابلاغیه ستاد کرونا، تاکنون هیچ یک از محدودیت‌های تردد در همدان برداشته نشده است.

جمالی در ادامه مطرح کرد: متأسفانه شرایط ترافیک در شهر همدان به روال شرایط غیر کرونایی برگشته است و تردد زیادی را در شهر شاهد هستیم، همچنین ترافیک شامگاهی، شبانگاهی و طول روز را در شهر مشاهده می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان در پایان با اشاره به اینکه در هفته آینده تعمیرات پل خواجه رشید را خواهیم داشت، گفت: اطلاعات و محدودیت‌های این موضوع متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.