تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۳
کد خبر : 53012

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به دنبال تکرار قهرمانی در جهان

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به دنبال تکرار قهرمانی در جهان

اهواز – سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: قصد داریم با آمادگی مناسب وارد مسابقات آسیایی و جهانی شویم و قهرمانی خود را تکرار کنیم.

حمید باوفا در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اردوی در حال برگزاری تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی جوانان در اهواز در حال برگزاری است که با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و رئیس هیئت کشتی استان توانستیم اردو بسیار با کیفیتی برگزار کنیم.
باوفا با بیان اینکه هدف ما از برگزاری اردوها این است که کشتی گیران با بهترین شرایط بدنی و آمادگی جسمانی در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنند، تصریح کرد: قصد داریم قهرمانی سال گذشته را در مسابقات آسیایی و جهانی تکرار کنیم، شرایط ورزشکاران با توجه به نظم و شرایط اردوها روز به روز بهتر شده است.
وی با اعلام اینکه تا زمان برگزاری مسابقات آسیایی ۲ اردوی دیگر را پیش رو داریم، عنوان کرد: قریب به ۱۶ کشتی گیر در اردو تیم ملی جوانان حضور دارند که پنج نفر از آنها در تورنمنت ارمنستان بوده‌اند و حدود ۹ کشتی گیر خوزستانی است لذا با توجه به ورزشکاران خوزستانی در این اردو، میزبانی هیأت خوزستان برای اردو اقدام بسیار خوبی بود که صورت گرفت.
تمرینات پرفشاری داشته‌ایم
احمدرضا محسن نژاد کشتی گیر بهبهانی حاضر در اردو نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در حال آماده سازی برای مسابقات آسیایی جوانان به میزبانی تایلند هستیم و بنده در وزن ۶۷ کیلوگرم به رقابت خواهم پرداخت. با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی پشت سرگذاشته ایم از آمادگی خوبی برای مسابقات پیش رو برخوردار هستیم.
وی با اشاره به اینکه تمرینات اردو پرفشار بوده‌اند، افزود: تمرینات این اردو پرفشار بوده‌اند و یک اردو دیگر با فشار نسبی پیش رو داریم، همچنین یک اردو برای ریکاوری به منظور حضور در رقابت‌ها خواهیم داشت.
ابوالفضل فتحی کشتی گیر وزن ۱۳۰ کیلوگرم از استان فارس در خصوص این اردو عنوان کرد: این هشتمین اردو ما است که با هماهنگی هیأت کشتی خوزستان به خوبی در حال برگزاری است و امیدوارم همه اردوهایمان به همین خوبی برگزار شود. تمرینات خوبی داشته‌ایم و ان شاءلله بتوانیم در مسابقات آسیایی و جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.
به گزارش خبرنگار مهر، اردو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به منظور آماده سازی در رقابت‌های آسیایی تایلند از ششم خرداد ماه در اهواز آغاز شده و تا امروز ادامه دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.