تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
کد خبر : 6740

اعزام زنان و مردان گلبالیست به مسابقات آسیا پاسیفیک کره جنوبی

اعزام زنان و مردان گلبالیست به مسابقات آسیا پاسیفیک کره جنوبی

مهدی نباتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات آسیا پاسیفیک به منظور کسب سهمیه ورودی به مسابقات گلبال جهانی ۲۰۲۲ در چین است که تیم ملی گلبال زنان و مردان پس از ۲ سال و نیم دوری از تمرینات و مسابقات برای اولین بار عازم این مسابقات خواهند شد. وی گفت: به

مهدی نباتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات آسیا پاسیفیک به منظور کسب سهمیه ورودی به مسابقات گلبال جهانی ۲۰۲۲ در چین است که تیم ملی گلبال زنان و مردان پس از ۲ سال و نیم دوری از تمرینات و مسابقات برای اولین بار عازم این مسابقات خواهند شد.

وی گفت: به منظور آماده سازی تیم ملی گلبال مردان برای شرکت در مسابقات آسیا پاسیفیک کره جنوبی، اولین اردوی خود را با حضور ۱۲ گلبالیست مرد از شهریورماه در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر آغاز کردیم و هم اکنون دومین اردوی آماده سازی در بابلسر در حال برگزاری است.

نباتی در ارزیابی از وضعیت تیم ملی گلبال مردان افزود: چون ۲ سال و نیم اردوها به دلیل کرونا تعطیل بود و گلبالیست ها از طریق فضای مجازی تمرینات را پیگیری می کردند، شرایط بدنی آنها بد نیست، اما از نظر فنی دچار افت زیادی شده اند که سعی داریم با برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی و با شناسایی ۶ بازیکن اعزامی به مسابقات آسیایی آنها را به اوج آمادگی برسانیم. 

سرمربی تیم ملی گلبال مردان با بیان این که مسابقات جهانی چین اولین گام برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که ابتدا در مسابقات گلبال آسیا پاسیفیک کره جنوبی، سهمیه ورود به مسابقات جهانی چین را کسب کنیم و سپس در این تورنمنت برای کسب سهمیه ورودی پارالمپیک پاریس تلاش کنیم.

نباتی با بیان این که مسابقات جهانی چین تدارکات خوبی برای حضور موفق در بازیهای پارآسیایی چین است، گفت: با توجه به این که مسابقات جهانی پیش از بازیهای پارآسیایی چین برگزار می شود، این مسابقات تدارکات خوبی برای حضور موفق در بازیهای پارآسیایی چین خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چون گلبالیست ها ۲ سال و نیم از تمرینات و مسابقات برون مرزی دور بودند، سعی داریم طبق برنامه پیش برویم تا بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشوند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.