تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر : 16388

اعزام اولین گروه کاروان ناشنوایان به برزیل

اعزام اولین گروه کاروان ناشنوایان به برزیل

به گزارش ایسنا، مهدی نصیبی، دبیر فدراسیون ناشنوایان و معاون کاروان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اولین گروه اعزامی به برزیل به جز من، موسوی نسب (روابط بین‌الملل) و محمد پرگر (رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا) نیز حضور دارند که امشب عازم برزیل خواهیم شد. وی درباره وضعیت کاروان ناشنوایان برای اعزام به

به گزارش ایسنا، مهدی نصیبی، دبیر فدراسیون ناشنوایان و معاون کاروان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در اولین گروه اعزامی به برزیل به جز من، موسوی نسب (روابط بین‌الملل) و محمد پرگر (رییس کنفدراسیون ورزش ناشنوایان آسیا) نیز حضور دارند که امشب عازم برزیل خواهیم شد.

وی درباره وضعیت کاروان ناشنوایان برای اعزام به المپیک، گفت: تمام ورزشکاران ۸ رشته اعزامی به المپیک برزیل در شرایط آمادگی خوبی به‌سر می‌برند و امیدوار به کسب مدال در تمام رشته‌های اعزامی به جز والیبال ساحلی هستیم.

دبیر فدراسیون ناشنوایان از فوتبال، کشتی، تکواندو، جودو، کاراته، تیراندازی، دوومیدانی و والیبال ساحلی به عنوان رشته‌های اعزامی به المپیک نام برد و افزود: فوتبال دومین گروه از کاروان ناشنوایان اعزامی به المپیک است که هفتم اردیبهشت عازم برزیل می‌شود و دهم اردیبهشت در اولین دیدار خود به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

نصیبی خاطرنشان کرد: تعداد کاروان ناشنوایان برای شرکت در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک، ۱۴۰ نفر است که ۷۵ نفر آن را ورزشکاران، ۳۰ نفر کادر فنی و مابقی آن را گروه پزشکی، رسانه و اجرایی تشکیل می‌دهد.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که پاداش پای سکو و وضعیت میزان پاداش مدال‌آوران در المپیک چه زمانی مشخص خواهد شد، افزود: روز دوشنبه جلسه‌ای در این خصوص در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود که در این جلسه میزان پاداش مدال‌آوران ناشنوا در المپیک و پاداش پای سکو آن‌ها تعیین خواهد شد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.