تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷
کد خبر : 25986

آیا موفقیت و ثروتمند شدن آسان است؟

آیا موفقیت و ثروتمند شدن آسان است؟

اگر این سوال از من بپرسید با قاطعیت می گویم بله موفقیت آسان است اگر شما در یک محصول مناسب کار کنید و روش پول در آوردن را درست بلد باشید محصول چرم بازار خیلی خوبی دارد. چرم شترمرغ همچنین آن را در رنگهای متنوعی تولید می کنند. هر فردی بتواند رنگ مورد نظر خود

اگر این سوال از من بپرسید با قاطعیت می گویم بله موفقیت آسان است اگر شما در یک محصول مناسب کار کنید و روش پول در آوردن را درست بلد باشید محصول چرم بازار خیلی خوبی دارد.

چرم شترمرغ

همچنین آن را در رنگهای متنوعی تولید می کنند. هر فردی بتواند رنگ مورد نظر خود را تهیه کند و به طور کلی تنوع رنگی چرم شتر مرغ شامل انواع رنگهای تیره و روشن می شود شاید در یک نگاه ظاهری با خود فکر کنید که ضخامت چرم شترمرغ خیلی کم است.به همین دلیل مقاومت زیادی ندارد اما این فقط یک حدس اشتباه است چرا که مقاوم ترین نوع چرم مربوط به چرم شترمرغ است به همین دلیل بیش از انواع دیگر اهمیت پیدا کرده است و البته با ارزش تر از انواع دیگر می باشد.خوشبختانه در کشور ما پرورش شترمرغ به زیادی انجام می شود به همین دلیل این امکان وجود دارد که از پوست آن چرم درجه یک تولید کنیم و در حال حاضر به خاطر بالا بودن ظرفیت تولید چرم صادرات این محصول به طور پیوسته انجام می گیرد.

چرم تمساح

پوست تمساح در درجه اول در تولید کیف های دستی و سایر اقلام لوکس مانند کفش ، کمربند چرم ، کیف پول ، روکش مبلمان و مبلمان استفاده می شود کیفیت چرم تمساح ارتباط زیادی با نوع آبی که حیوان  در ان زندگی کرده است دارد به این معنی که ارزش پوست تمساحی که در اب شیرین زندگی می کند با تمساحی که در اب شور می باشد با یک دیگر متفاوت است تمساح انواع مختلفی دارد و بنابراین قیمت های آن نسبت به نوع حیوان متفاوت است.

تمساح استرالیایی که در آب شور زندگی می کند چون از نظر جثه بزرگ تر است و پوست مناسبی برای تولید چرم دارد و چرم تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار است گران تر نیز هست پوست برخی از تمساح ها به خاطر منعطف بودن برای لباس مناسب است و پوست برخی از آنها که دوام بسیار بالایی دارد برای  تولید کفش و کمربند استفاده می شود.

چرم طرح دار

یکی از روش های خرید چرم طرح دار می تواند، خرید بی واسطه از تولید کننده به صورت اینترنتی باشد. این روش هم در وقت شما و هم در سوددهی شما تاثیر بسزائی دارد.همانطور که می دانید چرم طرح دار یکی از پرطرفدار ترین، چرم های موجود در بازار می باشد که متقاضیان زیادی نیز دارد.در حال حاضر فروش چرم طرح دار در سراسر کشور توسط تولید کنندگان و مراکز فروش معتبر این محصول با بالاترین کیفیت و مرغوبیت انجام می پذیرد.شرکت های تولید کننده سعی کردند با قرار دادن نمایندگی های این محصول در اقصی نقاط کشور، چرم های مدل طرح دار را به عرضه نمایند.طبق آمار های نشان داده شده، فروش این محصول در یک سال گذشته بسیار بالا بوده است. ایران یکی از صادر کنندگان چرم طرح دار می باشد که با هدف تامین نیاز بازار های خارجی توانسته این محصول را در مقیاس بالا به کشور های همسایه ارسال نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.